Was echt niet om uit te dagen ofzo die foto, heb er ook niks bijgeschreven 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verschil tussen vandalisme en wat banter heIk vind een beeld bekladden of vernielen er los over, maar een sjaal eraan hangen moet kunnen. Hoort er gewoon bij. Mogen ze gerust ook tegen mijn ploeg doen. Geen enkele moeite mee.
Da's er dan weer over. Maar dat staat recht voor dat stadion?Zijn die gasten ondertussen ook niet tegen dat standbeeld aant pissen?
Nee, die zijn niet aan het plassen. een rsca supporter heeft wel ne tweet ingestuurd dat ze aan het pissen waren.Zijn die gasten ondertussen ook niet tegen dat standbeeld aant pissen?
Er staat daar ne security op te kijken denk niet dat ge daar dan gaat plassen.Die kerel rechts staat er precies met zijn lul in zijn handen, die indruk krijg ik toch.
En ja, dat staat voor het stadion maar boeren will be boeren eej.
Jullie maken vandaag inderdaad weer geen kans op te verliezen, daar heb je wel een punt.Tja als uw club zelf geen helden heeft die een standbeeld krijgen … dan doede het bij de concurrentie hèStraks weer heerlijk tikitaki voetbal
succes hè
![]()
dat is doen alsof, geen zorgenDie kerel rechts staat er precies met zijn lul in zijn handen, die indruk krijg ik toch.
En ja, dat staat voor het stadion maar boeren will be boeren eej.
(want ken jullie)Daar moeten we toch ook al een kleine 10jaar voor teruggaan eNu is zoiets geestig natuurlijk, totdat er nog eens een vlag van Cercle op de middenstip van Jan Breydel staat. Dan is het kot weer te klein![]()
En zou niet weten waarom het kot hier te klein zou zijn voor een onnozel vlagske, mij kan dat persoonlijk weinig schelen, net zoals de meeste Club sups hier op 't forum imo. Soit, steken kunnen geven en incasseren is mijn mening.
Voor alle duidelijkheid: ik ben het ermee eens hoor, steken geven en incasseren hoort erbij zolang het ludiek blijft (zoals die sjaal op het standbeeld van Kompany, zoiets moet zeker kunnen imo).Daar moeten we toch ook al een kleine 10jaar voor teruggaan eEn zou niet weten waarom het kot hier te klein zou zijn voor een onnozel vlagske, mij kan dat persoonlijk weinig schelen, net zoals de meeste Club sups hier op 't forum imo. Soit, steken kunnen geven en incasseren is mijn mening.
En nu on topic (sorry Jojo). Club aan 26x voor winst vanavond op Unibet![]()
Stiekem hoop ik dat PSG laatste wordt in de groep.PSG, mannekes toch.