UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind een beeld bekladden of vernielen er los over, maar een sjaal eraan hangen moet kunnen. Hoort er gewoon bij. Mogen ze gerust ook tegen mijn ploeg doen. Geen enkele moeite mee.

Nu is zoiets geestig natuurlijk, totdat er nog eens een vlag van Cercle op de middenstip van Jan Breydel staat. Dan is het kot weer te klein :wink:
Daar moeten we toch ook al een kleine 10jaar voor teruggaan e :tongue: En zou niet weten waarom het kot hier te klein zou zijn voor een onnozel vlagske, mij kan dat persoonlijk weinig schelen, net zoals de meeste Club sups hier op 't forum imo. Soit, steken kunnen geven en incasseren is mijn mening.

En nu on topic (sorry Jojo). Club aan 26x voor winst vanavond op Unibet 😅

Daar moeten we toch ook al een kleine 10jaar voor teruggaan e :tongue: En zou niet weten waarom het kot hier te klein zou zijn voor een onnozel vlagske, mij kan dat persoonlijk weinig schelen, net zoals de meeste Club sups hier op 't forum imo. Soit, steken kunnen geven en incasseren is mijn mening.

En nu on topic (sorry Jojo). Club aan 26x voor winst vanavond op Unibet 😅
Voor alle duidelijkheid: ik ben het ermee eens hoor, steken geven en incasseren hoort erbij zolang het ludiek blijft (zoals die sjaal op het standbeeld van Kompany, zoiets moet zeker kunnen imo).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan