UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terecht geel gewoon he mensen, Marquinhos is geen trage meneer en had hem ook onderschept. Als ge moet gaan beginnen inschatten of CDK bij een optimale balaanname voorbij de laatste man was geraakt zijt ge al te ver aan het fantaseren om tot rood te komen.
Verschil is dat Charles al op snelheid is, terwijl Marquinhos quasi stilstond als ik 't goed gezin heb. Ik wil de fase graag nog eens terugzien vooraleer ik een definitieve uitspraak doe, maar op 't moment vond ik het eerder rood dan geel tbh. Marquinhos stond ook meer naar de zijkant, ik betwijfel of hij er tussen was gekomen.

Verschil is dat Charles al op snelheid is, terwijl Marquinhos quasi stilstond als ik 't goed gezin heb. Ik wil de fase graag nog eens terugzien vooraleer ik een definitieve uitspraak doe, maar op 't moment vond ik het eerder rood dan geel tbh. Marquinhos stond ook meer naar de zijkant, ik betwijfel of hij er tussen was gekomen.
Marquinhos liep al terug terwijl de pass naar Paredes ging en was al op snelheid aangezien hij de positie van laatste man ging hernemen. Was ook al op weg om CDK af te snijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan