Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In topvorm kan ie eigenlijk iedereen aan..Mata toch echt een supergoede speler voor een Belgische ploeg.
Hier ook.Dat beeld hier lagt soms wat. Precies zo wat fps drops. (Telenet digicorder)
Wat is er nu mis met wat bias richting een Belgische ploeg? Of denk je dat ze dat in Frankrijk niet doen?De bilde met zijn blauw zwarte bril.
Duidelijk geen rood eerst en nu 'voet voorruit' zever.
Verschil is dat Charles al op snelheid is, terwijl Marquinhos quasi stilstond als ik 't goed gezin heb. Ik wil de fase graag nog eens terugzien vooraleer ik een definitieve uitspraak doe, maar op 't moment vond ik het eerder rood dan geel tbh. Marquinhos stond ook meer naar de zijkant, ik betwijfel of hij er tussen was gekomen.Terecht geel gewoon he mensen, Marquinhos is geen trage meneer en had hem ook onderschept. Als ge moet gaan beginnen inschatten of CDK bij een optimale balaanname voorbij de laatste man was geraakt zijt ge al te ver aan het fantaseren om tot rood te komen.
Als commentator verwacht ik toch wat neutraliteit, zeker in analyse. Als je 10 minuten zit te zeiken dat het rood is terwijl na herhaling het duidelijk is van niet...Wat is er nu mis met wat bias richting een Belgische ploeg? Of denk je dat ze dat in Frankrijk niet doen?
De Bilde heeft zelf ne slag van de molen gehad denk ik , nog erger dan de JoosDe bilde met zijn blauw zwarte bril.
Duidelijk geen rood eerst en nu 'voet voorruit' zever.
Wat is er nu mis met wat bias richting een Belgische ploeg? Of denk je dat ze dat in Frankrijk niet doen?
10 miljoen of 1 miljoen, ik zou met alle twee content zijn't was niet de 1-0 he
Lekker bezig, Club!

Brugge doet gewoon mee omdat PSG gewoon arrogant en zwak is . Veel te veel show imo en Brugge is gewoon gretiger .Laatste kwartier doet den Brugguh toch goed mee!
Marquinhos liep al terug terwijl de pass naar Paredes ging en was al op snelheid aangezien hij de positie van laatste man ging hernemen. Was ook al op weg om CDK af te snijden.Verschil is dat Charles al op snelheid is, terwijl Marquinhos quasi stilstond als ik 't goed gezin heb. Ik wil de fase graag nog eens terugzien vooraleer ik een definitieve uitspraak doe, maar op 't moment vond ik het eerder rood dan geel tbh. Marquinhos stond ook meer naar de zijkant, ik betwijfel of hij er tussen was gekomen.