Babaluna
Well-known member
Lukaku zit gewoon nu in een veel betere ploegEn Inter verzwakt, zou ik niet durven zeggen. Lukaku stelde in de UCL toch niks voor, de afgelopen 2 edities. Dzeko kan haast niet slechter doen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lukaku zit gewoon nu in een veel betere ploegEn Inter verzwakt, zou ik niet durven zeggen. Lukaku stelde in de UCL toch niks voor, de afgelopen 2 edities. Dzeko kan haast niet slechter doen![]()

Ach , kom kom , iedereen zal wel ook met ons gelachen hebben Europa ( of de comment : jullie zitten zelf niet in EU) , het mes snijd langs 2 kanten heIk vind het sowieso vreemd om een andere Belgische ploeg uit te gaan lachen in Europa. Al helemaal op het moment dat we ingehaald dreigen te worden door Cyprus op basis van de coëfficiënt.

Ik heb het niet persé over u, ik heb over iedereen die dat doet. Dus net zo goed voor de mensen die hebben staan lachen om de afgang van Anderlecht tegen Vitesse. Slaat gewoon nergens op.Ach , kom kom , iedereen zal wel ook met ons gelachen hebben Europa ( of de comment : jullie zitten zelf niet in EU) , het mes snijd langs 2 kanten he