UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mjah als een Belgische ploeg 6-0 op hun doos krijgt van PSG/City/Chelsea is het slap om daar mee te gaan lachen imo. Zulke uitslagen liggen immers geheel binnen de verwachtingen. Dat mag pas vanaf 7-0 vind ik.

Ik vind het sowieso vreemd om een andere Belgische ploeg uit te gaan lachen in Europa. Al helemaal op het moment dat we ingehaald dreigen te worden door Cyprus op basis van de coëfficiënt.

Ik vind het sowieso vreemd om een andere Belgische ploeg uit te gaan lachen in Europa. Al helemaal op het moment dat we ingehaald dreigen te worden door Cyprus op basis van de coëfficiënt.
Ach , kom kom , iedereen zal wel ook met ons gelachen hebben Europa ( of de comment : jullie zitten zelf niet in EU) , het mes snijd langs 2 kanten he

Lach maar zoveel je wil deze avond, deze match is een ervaring die geen enkele andere ploeg van België krijgt.
We verliezen wellicht deze veldslag, maar de oorlog op het einde van het Belgisch seizoen gaan we gewoonweg weer winnen en volgend jaar proberen we het opnieuw. 👋

Ach , kom kom , iedereen zal wel ook met ons gelachen hebben Europa ( of de comment : jullie zitten zelf niet in EU) , het mes snijd langs 2 kanten he
Ik heb het niet persé over u, ik heb over iedereen die dat doet. Dus net zo goed voor de mensen die hebben staan lachen om de afgang van Anderlecht tegen Vitesse. Slaat gewoon nergens op.

'k Vind het wel niet schoon van u Babaluna 😢, zo gretig om met ons te lachen ...

Gelukkig brengt het ook iets op, zelf al krijgen we een pandoering.

money-crying.gif

Hopelijk tegengoals op basis van kwaliteitsverschil en geen onnozele flaters..

en liefst geen 0-4 of meer :shutup:

edit: zenuwen 😅

Laatst bewerkt:
Zie net tijdens die bespreking daar een Club supporter met een bordje “Messi have mercy”. Ma bol het ne keer af gast en sta gewoon achter uw ploeg ipv zo debiel te wezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan