Tuinhuis

Best duur denk ik maar de houtprijzen zijn dan ook compleet absurd momenteel.
 
Best duur denk ik maar de houtprijzen zijn dan ook compleet absurd momenteel.
Vooral dit, imo kan je niet echt zeggen goed of slecht van prijs gezien we momenteel in een periode zitten dat de prijzen door het dak aan het gaan zijn. Ik zou eigenlijk iedereen aanraden die wat wil bouwen en kan wachten om toch nog wat te wachten. Veel houthandelaars zeggen toch dat er begin volgend jaar terug wat normalisering van de prijzen zit aan te komen. Maar die zal wel niet meer op hetzelfde niveau van voor de crisis zijn.
 
Type thermowood?

Maar lijkt me ook genoeg. Langs de andere kant, wie gaat het komen doen voor minder....

Cru gezegd moet een aannemer daar toch minimum 1000eur extra aan overhouden om dat te komen doen vermoed ik.
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de mogelijke uitvoeringsdatum want aan (voldoende) hout geraken is ook niet zo simpel momenteel.
 
Als je op de website van de cock tuinhuizen een simulatie maakt kom je op een gelijk bedrag uit.

Ik wacht tot volgend jaar af voor een tuinhuis, maar ben ook aan het kijken om zelf iets te maken met een houten frame en daar thermowood tegen te knallen. Maar zit nog wat praktische beslommeringen zoals dak en raam en deur.
 
Terug
Bovenaan