Enigste wat ik hier op kan antwoorden is dat het bereikbaar is, de rest van de inlichtingen ga ik zaterdag eens vragen wanneer ik de aannemers zie.Heel afhankelijk van hoeveel ze moeten afgraven en aanvoeren, hoe bereikbaar het perceel is, of ze het "op het blote oog" nivelleren of met een laser. Best meerdere offertes vragen en ook nagaan dat die genoeg detail bevatten over de uitgvoerde werken, die naast elkaar leggen.
Compost doen ze niet, ze vermelden in de mail expliciet dat dit misschien naderhand nog moet maar dat zij dat niet doen. Zal achter de werkwijze polsen.Bevraag ook of dat er compost wordt toegevoegd want alleen zwarte grond is niet voldoende.
En ook opletten dat ze bij het aanvoeren en/of nivelleren de bodem niet verdichten door heel de tijd met machines over de grond zitten te rijden. Dus vragen achter hun werkwijze eventueel.
Is in ieder geval moeilijk in te schatten. Een vriend heeft 500 EUR betaald voor teelaarde aan te voeren en te nivelleren, voor 90m². Dan lijkt het aanbod voor mijn perceel van 700m² niet veel, maar ik begrijp dat dit afhangt hoe diep ze gaan en wat ze weghalen en leveren.