whirlpool123
Banned
Als je het zelf kan doen voor 1500-2000 euro, en dan een offerte krijgt van 7200 euro (wat maar liefst bijna 400% is van hetgeen je betaalt moest je het zelf doen), dan noem ik dat inderdaad "roverheid" en "hebberige stielmannen".Je komt checken of de offerte die ze je gaven niet te duur is, want de goedkopere vond je te amateuristisch, en zelf wil je het ook niet doen. Iemand die in die sector zit bevestigt hier gewoon die prijs, waarna jij gaat schooien voor zwartwerk. Zelfs met zwartwerk is die eerste offerte nog altijd duurder dan de 2de hoor.
En dan schakel je over op "roverheid" en "hebberige stielmannen". Misschien moet je gewoon niet hopen dat iemand speciaal omdat je zo sympathiek bent iets aan een spotprijs komt doen?
Allez, iets willen maar er het geld niet voor hebben en dan een belachelijke prijs in het zwart willen...al dat wegzetten met wat debiele argumenten als een soort daad van rebellie, hoe ver heen ben je dan eigenlijk![]()
Anyway, het is een feit dat indien je alles in het wit doet in België gewoonweg retarded omspringt met geld. En ik schooi niet om zwartwerk, zoals ik zei betaal ik gewoon iemand voor zijn diensten. Niks mis met dat.

Must have something to do with... Dat men meer verdient met in het zwart te werken dan in het wit...? Gewoon een gok hé.
(bv vinca minor)