van waar laat jij dat dan leveren? Kost amper iets (thuis geleverd) ligt toch niet in lijn met de ervaring die ik ermee heb![]()
Tgoh er is natuurlijk een addertje, kost amper iets als de winkel niet te ver van je deur is

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van waar laat jij dat dan leveren? Kost amper iets (thuis geleverd) ligt toch niet in lijn met de ervaring die ik ermee heb![]()

Net offerte ontvangen voor tuin ombouwen en padje aanleggen met klinkers. Ze willen 7200 euro. Voor:
- Tuinpad aanleggen
- 150m² tuin afgraven, nieuwe aarde opvoeren
- 2 perkjes met afboording aanleggen
Absurde prijs of is dat gangbaar voor tegenwoordig? Weet het echt niet meer met die prijzen van vandaag.
Net offerte ontvangen voor tuin ombouwen en padje aanleggen met klinkers. Ze willen 7200 euro. Voor:
- Tuinpad aanleggen
Absurde prijs of is dat gangbaar voor tegenwoordig? Weet het echt niet meer met die prijzen van vandaag.
Nog een andere die kwam kijken wou het voor 5000 doen. Die kwam wel amateuristischer over.Mijn ervaring met de ruwbouw aannemer is dat wanneer ze geen zin hebben in een project ze er een absurde prijs op kleven.
Nu ik kan wel niet zeggen of dat bedrag dat jij voorgeschoteld krijgt al dan niet realistisch is.
ergens rond de 10m²We moeten wel weten hoeveel vierkante meter pad ze gaan aanleggen voor we kunnen oordelen of ze compleet van het paadje zijn.
absurde prijs.Nog een andere die kwam kijken wou het voor 5000 doen. Die kwam wel amateuristischer over.
ergens rond de 10m²

Nog mensen met veel slakken in de tuin? 2 dagen regen en heel het terras ligt vol.![]()

Sjah, kvraag mij dan af wat wel een normale prijs is in deze tijden? Voor mijn tuin dan.absurde prijs.
Vorig jaar ook nog ene offerte laten maken voor een pad van 40 m². Was net onder de 5.000 EUR. Niet laten doen omdat ik de prijs toen ook te hoog vond.
Het gaat niet over de regen, het gaat over dat ze met hun slijmsporen van mijn terras mogen blijven.Gun die beestjes ook eens iets, de sukkelaars hebben amper een druppel gezien in Maart![]()

Of 'minimum snelheid: 1m/10sec'Het gaat niet over de regen, het gaat over dat ze met hun slijmsporen van mijn terras mogen blijven.
Zal een bordje plaatsen "betreden op eigen risico".![]()
Compost.moet ook niet elk jaar heh. Enfin hier toch niet.Hier lijkt de nachtvorst weinig schade aangericht te hebben. Nu eindelijk een hoop regen dus denk dat de tuin wel in orde komt.
De border grasvrij houden blijft wel een gevecht, ik heb daar niets van barrière met het gazon gezet tot nu toe omdat aan de andere kant het ook de weide van de buurman is (dus gewoon prikkeldraad zonder boordsteen), maar er wel een soort betonnen boordsteen van 50 jaar terug onder de grond steekt, die ik niet verwijderd krijg zonder serieuze graafwerken.
Misschien toch een boordsteen aan mijn kant overwegen, dat is dan toch al de helft.
Hoe zit het eigenlijk met bemesten van fruitstruiken en fruitbomen? Als ik het me goed herinner was @ugar daar niet voor te vinden omdat het ook voor meer groei zorgt die minder bestand is tegen ziekten. Als je natuurlijk gaat lezen lijkt het bijna een vanzelfsprekendheid om bv. een perelaar te bemesten. Ik heb ook wel een composthoop, maar die produceert niet genoeg om elk jaar overal voldoende compost in te werken.
- Tuinpad aanleggen

- Pad: 10m² klinkers. Nog uit te gravenmaterialen pad ? Nog uit te graven ook veronderstel ik ?
Tuin 'afgraven' ->hoeveel cm is dat dan ? Gewoon een oude zode (+-5cm) of echt geheel afgraven ?
Kan je er goed bij ?
Perkjes incl beplanting ? welke ? aantal meters afboording?
Dan kan ik daar eventueel iets over zeggen, nu is het iets te vaag![]()
1000€- Pad: 10m² klinkers. Nog uit te graven
140m2 aan 15 dik is 21kub.- Tuin 15cm uitgraven (oude zode en stuk grond), nieuwe teelaarde opvoeren. Man die kwam zei dat hij zeker 2 containers zou vullen met de af te voeren aarde.
32m boordstenen: 500€- Je kan er goed bij
- 2 perken van elk rond de 5 op 3 meter met
afboording zonder beplanting, dat doen wij
- Ong. 150m² in totaal minus dat pad en die perkjes aan grond en grasmatten
)