Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die staan wat verder op dat weideland als grens, mooi, maar wel al een boom(pje), de plaats waar ik over spreek is daarvoor wat te klein denk ik.Meidoorn? Ik zou daar toch niet graag doorkruipen.![]()
Die staan wat verder op dat weideland als grens, mooi, maar wel al een boom(pje), de plaats waar ik over spreek is daarvoor wat te klein denk ik.
-4 gaat sowieso schade opleveren.Moeten we ons eigenlijk zorgen maken bij de winterprik van vandaag en dit weekend? Ik heb al heel wat bessenstruiken in bloei staan, ook de kerselaar gedeeltelijk. Nu toch enkele dagen winterweer, en sowieso geen bestuivers.
Ribes cynosbati. Stekelige kruisbes. Mensen die dat trotseren verdienen het recht om bij je in te brekenKleine vraag, wij hebben een lange tuin, die langs een kant veel dieper gaat dan die van de buren, en daarachter dan grenst aan een soort van verwilderd weideland. Tussen de afspanning van de buren en de prikkeldraad met dat weideland is een gat van anderhalve meter. Op zich zou iemand langs daar onze tuin binnenkunnen, en aangezien het een rijhuis is kom je zo bij de achterdeur.
Ik zou dus gewoon aan dat gat een struik met doorns of stekels willen planten. Ik heb vorig jaar een zaailing van een hondsroos gevonden in de tuin en die elders gezet, waar hij het niet super lijkt te doen, dus dat lijkt de voor de hand liggende keuze om daar te zetten. Anderzijds kan ik ook bij bv. natuurpunt een egelantier kopen, die wordt iets minder groot en geeft misschien ook wat meer bloemen. Is één van beide beter voor de insecten of vogels? Lijkt me dat beiden wel ok zijn?
Hier is de dicentra spectablis afgebroken, die had zal een flinke scheut gehad maar grootste deel is afgebroken.Hier zijn de jonge blaadjes van de vleugelnoot allemaal zwart geworden na de koude en sneeuw van de afgelopen dagen![]()

van waar laat jij dat dan leveren? Kost amper iets (thuis geleverd) ligt toch niet in lijn met de ervaring die ik ermee hebCompost gewoon in bulk of bigbag laten leveren, kost amper iets.
Zonet een hoop vaste planten besteld voor de nieuwe border ze! Een goeie 125 stuks, nu nog tegen m'n vrouw zeggen![]()