Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar wel in het levende deel snoeien (dus nieuwe groei), geen enkel probleem dan.Zou ik m'n vlinderstruik nog kunnen snoeien? Wegens tijdgebrek zo gelaten maar meet ondertussen al 2,5m en dat is wat veel van het goede![]()
Dat is een Sering.Iemand enig idee wat dit is? Wij hebben een aantal van die struiken in onze hof staan die al prachtig in bloei staan:
Hier gisteren maagdenpalm als bodembedekker geplant. Wel geen idee of het de grote of kleine is, aangezien ik het uit de tuin van m'n ouders heb gehaald. Blijft groen het hele jaar en geeft naar het schijnt lang bloemen (hoewel ik op internet lees dat dat maar 2 maanden zou zijn, dus ben benieuwd).

Bij mijn ouders staan ze in een stuk "bos" in hun tuin, dus veel schaduw en zij beweren dat ze "het hele jaar door" bloemen hebben. Daarom was ik wat verbaasd om online te lezen dat het slechts 2 maanden zou zijn. Ben alleszins blij om te lezen dat ze bij jou ook langer bloeien. Kan idd afhankelijk zijn van hoeveel zon ze krijgen.Ik heb hier al een paar jaar grote maagdenpalm, bloeit hier in ieder geval over een veel langere periode dan 2 maanden. Nu is waarschijnlijk de periode met de meest overvloedige bloei, maar ik had al in maart (minder) bloemen en ik herinner me ook in het najaar wat verspreide bloei te hebben.
Misschien dat er ook een verschil is tussen hoe lang ze bloeien in zon vs. schaduw, de zonnige stukken bloeien sowieso meer - al kan ik niet klagen want ook het deel dat nooit directe zon krijgt, bloeit best goed. Maar misschien minder vroeg of laat op het jaar, ik zou het zelf niet eens weten als ik eerlijk ben![]()

Misschien niet het juiste topic, maar heeft ook te maken met genieten van de tuin.
Heeft iemand hier al bij Exterioo tuinsets besteld gehad en is daar wel tevreden van? Ik lees voornamelijk slechte reviews online. Tevreden klanten zijn minder geneigd om een review achter te laten, dus wou eens polsen. Wij zijn in de winkel in Hasselt geweest en ons oog laten vallen op een mooie lounge, tafel en stoelen.
Hier ne lounge en wel tevreden vanMisschien niet het juiste topic, maar heeft ook te maken met genieten van de tuin.
Heeft iemand hier al bij Exterioo tuinsets besteld gehad en is daar wel tevreden van? Ik lees voornamelijk slechte reviews online. Tevreden klanten zijn minder geneigd om een review achter te laten, dus wou eens polsen. Wij zijn in de winkel in Hasselt geweest en ons oog laten vallen op een mooie lounge, tafel en stoelen.

Onze tafel van teak en metaal ziet er na 4 jaar nog zo goed als nieuw uit. Ze is zelfs eens gaan vliegen bij een storm, zonder ergMisschien niet het juiste topic, maar heeft ook te maken met genieten van de tuin.

Idd, wij zijn voor de duurdere tuinset gegaan en voorlopig nog tevreden van.Hier ook een zwarte loungeset van daar. Toch wel betere kwaliteit dan ons Hubo spel.
Je hebt daar wel twee prijscategorieën, vooraan in de winkel staan de duurdere zaken. Het zijn daar trouwens het jaar rond kortingsdagen heb ik de indruk.
Wij hebben tafel en stoelen. Niet de zotste kwaliteit, maar ik denk wel dat die een hele poos gaat mee gaan.Misschien niet het juiste topic, maar heeft ook te maken met genieten van de tuin.
Ik denk dat als je dat weg wil krijgen er bitter weinig andere manieren zullen zijn dan het het de had uit te trekken. Je kan het ook de tijd geven om te verteren maar tegen dan staat daar vers onkruid tussen. Eventueel kan je de boel laten afschrapen en terug verse steenslag laten aanvullen maar dat lijkt mij wel redelijk drastisch.Het stuk tussen onze haag en de straatkant staat vol met onkruid. Ik heb dit een tweetal weken geleden laten behandelen met biologische onkruidverdelger en je ziet dat het onkruid helemaal geel staat en afgestorven lijkt. Maar hoe krijg ik die gele plekken nu weg? Qua materiaal heb ik alleen een kleine schoffel. Ik zie het gelijk niet zitten om dat allemaal op mijn knieën uit te schoffelen.
Zie:
Mag je daar eigenlijk mee doen wat je wilt? Ik vind die grind ondergrond lelijk en zou er veel liever gras op zien. Bij onze buren verder in de straat is het zo, en dat vinden we een pak mooier.Ik denk dat als je dat weg wil krijgen er bitter weinig andere manieren zullen zijn dan het het de had uit te trekken. Je kan het ook de tijd geven om te verteren maar tegen dan staat daar vers onkruid tussen. Eventueel kan je de boel laten afschrapen en terug verse steenslag laten aanvullen maar dat lijkt mij wel redelijk drastisch.