Er zou echt video bewijs kunnen zijn, en ze zouden het als fake news bestempelen.Al zullen ze het eerder catalogiseren als fake news, uiteraard.
Met de sprongen die ai maakt is het wel moeilijk om het ze nog kwalijk te nemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zou echt video bewijs kunnen zijn, en ze zouden het als fake news bestempelen.Al zullen ze het eerder catalogiseren als fake news, uiteraard.
Beeld je eens in hoe saai Kamala I zou zijn geweest tegenover dit spektakel.Weet je nog de quote van DJT, dat vrouwen (lees: Kamala) “te emotioneel” zijn om president te worden.
Ja jongens…
Benieuwd of de Dems zichzelf kunnen samenrapen en iets kunnen betekenen tijdens de Midterms.Leukste hieraan is dat het dus ook wijst op een split tussen MAGA en techbro's, alsook gaan heel wat influencers die belangrijk zijn bij jongeren (Joe Rogan en andere podcasters) nu ook een pak minder enthousiast zijn op vlak van steun voor Trump.
Ja, het was een erg lompe uitspraak. Maar Merz zijn antwoord vond ik wel heel erg goed. Terwijl Trump nog zit na te genieten van zijn spitsvondigheid, countert Merz hem heel rustig en beleefd.
En stel je dan voor dat Trump z'n naam in die Epstein-files staat, gans Magastan wordt zot.
Al zullen ze het eerder catalogiseren als fake news, uiteraard.
Het is toch geen vraag of Trump daarin voorkomt? Dat is vaststaand. Er zijn foto's genoeg van Trump met Epstein, zo veel verbanden als er zijn met Clinton, zijn er ook met hem. Maar is het ooit anders geweest voor Trump? Regels voor een ander, nooit voor hem. De personencultus komt niet onder druk hierdoor, de personencultus beschérmt hem hiervoor. MAGA zal het weer zo draaien dat het vooral slim was van Trump om niet gepakt te worden (zoals met zijn belastingsontduiking) of één of andere rechtvaardiging. Of in het "slechtste" geval is hij wel de Keizer-President, dus dan mag het. Er bestaat geen logische gotcha die hem klem kan zetten, dat werkt zo niet.
Hopelijk dat er toch nog genoeg verstandige Amerikanen zijn, of dat er genoeg hun verstand terugvinden.Benieuwd of de Dems zichzelf kunnen samenrapen en iets kunnen betekenen tijdens de Midterms.
Je hebt 110% gelijk hoor, het maakt voor het imago dat hij had geen verschil omdat iedereen het eigenlijk wel al van Trump wist of sterk vermoedde, maar op Epstein zijn eiland waren ze regelmatig wel wat jonger dan 17.Of daar dan toevallig eens een 17 jarige ipv een 18 jarige tussen zit, maakt voor mij niet veel verschil in de evaluatie van DJT.
Je hebt 110% gelijk hoor, het maakt voor het imago dat hij had geen verschil omdat iedereen het eigenlijk wel al van Trump wist of sterk vermoedde, maar op Epstein zijn eiland waren ze regelmatig wel wat jonger dan 17.
Of daar dan toevallig eens een 17 jarige ipv een 18 jarige tussen zit, maakt voor mij niet veel verschil in de evaluatie van DJT.
We zijn nog maar een goeie 5 maanden ver in Trumps 2e termijn, maar het voelt aan als 4 jaren.
Meanwhile...

Ja, maakt voor mij ook allemaal geen fluit uit. Het is een vieze perv, maar aan 10 jarigen zal hij wel niet gezeten hebben. Soms is het verschil tussen 15 en 16 en 17 en 18 niet te zien. Ik ben altijd van het principe geweest, "better safe than sorry". Donald obviously niet...
En als hij legally in de problemen komt, hij is toch immuun. En tegen hij niet meer immuun is, is zijn leven bijna voorbij. Hij heeft waarschijnlijk 60 van zijn 80 jaar het varken uitgehangen. Een potentiele (weinig waarschijnlijke) veroordeling op zijn 81 of 82 of 84 of whatever bejaarde leeftijd zal dat niet terugdraaien. Dus proberen daar hem mee te pakken lijkt me een serieuze waste of energie die niks zal opbrengen.
Ik denk dat eigenlijk wel. Moest het zwart op wit bewezen zijn dat Trump een pedo is, seks met een 15- of 16-jarige , dat gaat zijn achterban hem nooit vergeven. MAGA staat voor veel maar moest het echt een pedo zijn is het voor Trump over en out.En belangrijker, voor zijn achterban maakt dat ook geen klote verschil. Zelf zijn grootste supporters zijn er zich van bewust dat dat geen goede mens is, maar dat maakt die mensen niks uit.
Ik denk dat eigenlijk wel. Moest het zwart op wit bewezen zijn dat Trump een pedo is, seks met een 15- of 16-jarige , dat gaat zijn achterban hem nooit vergeven. MAGA staat voor veel maar moest het echt een pedo zijn is het voor Trump over en out.
Joe Rogan was al 180° omgekeerd hoor (nav die Venezolanen die zonder enig process in een extreem zware gevangenis worden gezet).Joe Rogan en andere podcasters)