Trump vs Musk: de breuk die iedereen zag aankomen

Las van iemand dat Trump ook nog wel een troef in handen heeft, aangezien Musk tijdens zijn studentenvisum heeft gewerkt. Dat mag niet en daardoor zou zijn staatsburgerschap ongeldig verklaard kunnen worden en hij gedeporteerd kunnen worden.

Lol ben benieuwd. Musk aan de ketamine zou nog wel wa extra brokken kunnen maken vannacht

En Musk heeft voor ongeveer 400 miljard dollar troeven in handen + één van de grootste megafoons ter wereld met Twitter..
Ik ben in dubio over wie er het meest macht heeft hier. Wel ben ik benieuwd naar de modder die beide heren naar elkaar kunnen gooien, want ze hebben sowieso alletwee potjes die ze liever toegedekt zien blijven.

Het heeft nog lang geduurd:

Zou wel fijn zijn moest Elon zijn misbruik claims kunnen bewijzen, met al zijn Doge toegang. Al betwijfel ik het wel.

En Musk heeft voor ongeveer 400 miljard dollar troeven in handen + één van de grootste megafoons ter wereld met Twitter..
Ik ben in dubio over wie er het meest macht heeft hier. Wel ben ik benieuwd naar de modder die beide heren naar elkaar kunnen gooien, want ze hebben sowieso alletwee potjes die ze liever toegedekt zien blijven.

Laten we wel een beetje rationeel blijven, Trump is vele malen machtiger dan Musk is/ooit zal zijn. Dat wil niet zeggen dat Musk machteloos is, zeker vanwege zijn Starlink enzo

Laten we wel een beetje rationeel blijven, Trump is vele malen machtiger dan Musk is/ooit zal zijn. Dat wil niet zeggen dat Musk machteloos is, zeker vanwege zijn Starlink enzo
Goh, voorlopig. Ik denk dat enkele miljarden van Elon wel enkele republikeinse senatoren kan overtuigen om tegen Trump's plannen te stemmen. Met Elon als getuige gaat een impeachment procedure ook wat geloofwaardiger worden.

Al denk ik dat wel dat volgende week de ruzie naar de achtergrond zal verhuizen. Beiden kunnen praktisch niet echt winnen.

Wat een dilemma voor de typische MAGA'ers die zo geobsedeerd waren door Elon. Wie moeten ze nu kiezen om te aanbidden?
En stel je dan voor dat Trump z'n naam in die Epstein-files staat, gans Magastan wordt zot.
Al zullen ze het eerder catalogiseren als fake news, uiteraard.

Wat een soap. Op tv zou deze aflevering eindigen met Musk die tweet dat Trump hem voor de verkiezingen gevraagd heeft de stemcomputers in de swing states te hacken.

Legal teams moeten toch overuren draaien bij die twee 😅
Als dat geen werkzekerheid is voor team legal...
Twee overjaarse pubers die alles wat in hun opkomt per direct ongefiltered op sociale media smijten...

Wel creepy dat dat dan ook zowat de twee machtigste personen zijn van een toch niet onbelangrijk landje :oi22:

Had Trump Musk zijn raketten niet nodig om die Golden Dome in de lucht te krijgen?

Sinds Trump aan de macht is, heb je toch echt het gevoel dat je naar een slechte komedie aan het kijken bent. En dan te denken dat de film nog geen 25% ver is. Zo genant alweer. Twee "volwassen" mannen die elkaar bedreigen en uitmaken via hun eigen social media. Geniaal dit.

Sinds Trump aan de macht is, heb je toch echt het gevoel dat je naar een slechte komedie aan het kijken bent. En dan te denken dat de film nog geen 25% ver is. Zo genant alweer. Twee "volwassen" mannen die elkaar bedreigen en uitmaken via hun eigen social media. Geniaal dit.
De sequel is meestal slechter helaas.

Terug
Bovenaan