Streamz True Crime Belgium

Squidward

Redacteur
De gratis maand Streamz genomen om deze te kunnen bekijken, zijnde een huis van True Crime liefhebbers. Ok, één liefhebber en één voor-de-lieve-vrede-hebber.
3 zaken gezien en er is gekozen voor de minder overbelichte zaken (want er zijn er die we ondanks de wreedheid nu wel bijna vanbuiten kennen): Osman Calli, moorpoging op Kelly Hesters en de foltering en moord op een oude dame door haar dochter en schoonzoon.

Hét programma dat als benchmark kan dienen voor alles in deze categorie blijft Faites Entrer l’Accusé op France 2. Ik vond De Kroongetuigen interessant maar te op de vlakte. Daar doet deze het ietsje beter, het voelt persoonlijker, het is geen sensatiezucht. Ik hoop nu gewoon dat de rest van het seizoen snel online komt want ik wil toch niet gaan betalen voor Streamz.
 
Het is elke week een case, dus als je alles wil zien heb je het aan je rekker. Of je moet wat geduld hebben tot ze op play4 komen.
 
De gratis maand Streamz genomen om deze te kunnen bekijken, zijnde een huis van True Crime liefhebbers. Ok, één liefhebber en één voor-de-lieve-vrede-hebber.
3 zaken gezien en er is gekozen voor de minder overbelichte zaken (want er zijn er die we ondanks de wreedheid nu wel bijna vanbuiten kennen): Osman Calli, moorpoging op Kelly Hesters en de foltering en moord op een oude dame door haar dochter en schoonzoon.

Hét programma dat als benchmark kan dienen voor alles in deze categorie blijft Faites Entrer l’Accusé op France 2. Ik vond De Kroongetuigen interessant maar te op de vlakte. Daar doet deze het ietsje beter, het voelt persoonlijker, het is geen sensatiezucht. Ik hoop nu gewoon dat de rest van het seizoen snel online komt want ik wil toch niet gaan betalen voor Streamz.
De kroongetuigen vind ik persoonlijk op eenzame hoogte staan. Echt heel goed in elkaar gestoken. Die opbouw was altijd heel goed. Dit vind ik juist minder.
 
Is dit hetzelfde genre als de reeks van De Kasteelmoord zoals we nu te zien kregen? Dus met echte getuigenissen?
Of wordt hier in deze reeks echt geacteerd en scènes nagespeeld?
 
Is dit hetzelfde genre als de reeks van De Kasteelmoord zoals we nu te zien kregen? Dus met echte getuigenissen?
Of wordt hier in deze reeks echt geacteerd en scènes
Echte beelden en echte getuigenissen, maakt het wel pakkender.

Er moeten 16 afleveringen zijn maar ik wacht ook al even op nieuwe, geen idee hoe ze het op de markt willen gooien.
 
Er is een nieuwe aflevering van True Crime Belgium verschenen op Streamz. Het gaat deze keer over de moord op Kitty Van Nieuwenhuyzen, de politieagente. Het is opnieuw een goede aflevering en het bekijken waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
16 afleveringen zouden er zijn, maar nu zie ik alleen dat de hiphopmoord te bekijken is?

Streamz plaatst niet alles onder één seizoen, maar maakt nieuwe series aan per zaak. Je moet dus even zoeken op True Crime Belgium en dan zie je de titels van de verschillende zaken (hiphopmoord, nacht van de waanzin, ...) met hun afleveringen.
 
Terug
Bovenaan