Transferthread 2026

Na Heemskerk verlaat nu ook Niermann Visma. Toch wel twee belangrijke pionnen.


Gall en Muhlberger zouden ook op weg zijn naar Lidl. In de breedte is Lidl wel een serieuze ploeg aan het uitbouwen.
Toch wel een zeer bizarre zet om naar de concurrentie te vertrekken.
Ik heb zo een sterk gevoel dat hier meer achter zit. Want vanuit zo een positie en zo een afgelopen seizoenen en nog potentieel vertrekken is vreemd.
 
Molano naar Lotto. Dat is toch wel een mooie aanwinst na het vertrek van De Lie.

Voor de rest zou Narvaez bij UAE blijven, geen Ineos dus, 3 jaar bijgetekend.
 
Ik had wat tijd dus eens even een update gemaakt van de belangrijkste of interessantste geruchten rondom de drie Belgische WT ploegen

Groen= Sterk gerucht
Oranje = Klein gerucht

PLOEGINUIT
Soudal Quick StepTurner (Ineos)
Milesi (Movistar)

Lanhove (Flanders)
Desal (devo)
Savino (devo)
Valjavec (devo)
Schoofs (devo)

Soenens (devo)
Vansevenant (Lotto)
Pedersen (UNO X)

Hayter
Landa
Schachmann
Svrcek
Lotto IntermarchéMolano (UAE)
Vansevenant (Quick Step)
Dewulf (Decathlon)
Madouas (FDJ)
Penhoët (FDJ)

Bouwman (Jayco)
Donie (devo)
Cuylits (devo)

Driesen (devo)
Eeman (devo)
Vaneeckhoutte (devo)
De Lie (Tudor)
Van Eetvelt (NSN)
Slock (Bahrain)
Zimmermann (Lidl/Red Bull)

Veistroffer (FDJ)
AlpecinGarcia Cortina (Movistar)
Van Uden (PicNic)
Groves (Tudor)
 
Terug
Bovenaan