Mooie transfer dan wel voor jullie. Een jongen met veel potentieel.
We gaan Stan Naert waarschijnlijk ook oppikken, heeft ondertussen zijn afscheid aangekondigd en volgt onze U23 op de socials. Mogelijk ook niet de laatste trouwens.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie transfer dan wel voor jullie. Een jongen met veel potentieel.

Serieuze leegloop bij NXT danWe gaan Stan Naert waarschijnlijk ook oppikken, heeft ondertussen zijn afscheid aangekondigd en volgt onze U23 op de socials. Mogelijk ook niet de laatste trouwens.![]()
Die Sibierski mag zijn biezen al pakken voor mij danRsca heeft Meunier een voorstel gedaan![]()
Die Sibierski mag zijn biezen al pakken voor mij dan
En krijgt er geen contract verlenging. Die is veel te blessuregevoelig. Je hebt met Camara op de RB al 1 iemand die continue in de lappenmand zit. Meunier heeft ook 0,0 snelheid en laat verdedigend veel steken vallen. Daar moet je nu toch niet meer mee beginnen. Kijk eens hoeveel matchen die per seizoen mist met blessuresKom, niet te hautain doen. Was gewoon basisspeler bij de 3e in Frankrijk afgelopen seizoen, die gaat echt niet te kort komen voor een subtopper in de JPL.

Die kon twee jaar geleden al niet meer mee, waarom zou je daar uberhaupt nog op rekenen?Loopt Foket daar niet nog rond bij jullie?
U18, denk niet dat Braspenning en Naert al voor Club NXT hebben gespeeld afgelopen seizoen. Ook de reden waarom ze naar ons komen denk ik, jaartje ervaring draaien bij de U23 in 1e Nationale en dan hopelijk stilaan aansluiten bij de grote jongens. Minder grote drempel, veel doorstroming (laatste jaren alleen al Schingtienne, Patris, Keita, George, Opoku, dit jaar waarschijnlijk minstens Souanga en Murru en mogelijk nog een paar andere jongens) en een jeugdwerking die stilaan aansluit bij de absolute Belgische top hier in Leuven.Serieuze leegloop bij NXT dan
Zal vermoedelijk ook centraal worden uitgespeeld.Wetende dat Sardella en Maamar daar spelen en Camara nog terugkomt uit blessure, is het toch opmerkelijk om, met alle respect want ik ben altijd wel fan geweest, een finished Meunier te gaan halen? Zal ook geen goedkope vogel zijn, regelmatig geblesseerd, valt op het WK defensief door de mand
Zal dan ook de eerste keer ooit zijn en ze hebben net die kerel van Olympiakos gekocht toch?Zal vermoedelijk ook centraal worden uitgespeeld.
Was een beetje ironisch bedoeld.Die kon twee jaar geleden al niet meer mee, waarom zou je daar uberhaupt nog op rekenen?

Is een ideetje dat al vaker werd gefloat en dat ik heb horen vallen bij Belgische clubs die geïnteresseerd waren. De redenering is (of was, want is al even geleden) : hij heeft héél veel ervaring en genoeg kwaliteit om in de JPL overal in de verdediging en op defensieve mid te spelen. En indertijd was hij ook nog redelijk snel. Bovendien durft men wel eens met drie centrale Cvs spelen waarvan eentje uitwijkt naar de flank op bepaalde momenten. Hij kan dan RCV en RWB beide spelen in zo'n systeem.Meunier centraal?