Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Bizar verhaal, lijkt me eerder een truuk vd makelaar dan een initiatief van Club, zie niet hoe die een meerwaarde bij ons zou zijn en waarom in godsnaam we bij een concurrent zouden gaan shoppen en veel te veel betalen??
 
Bizar verhaal, lijkt me eerder een truuk vd makelaar dan een initiatief van Club, zie niet hoe die een meerwaarde bij ons zou zijn en waarom in godsnaam we bij een concurrent zouden gaan shoppen en veel te veel betalen??

Speler met veel talent, hoor. Dat heeft hij in ons "vies kwijt gaan in de playoffs" seizoen ook meermaals laten zien. Ik denk dat die wel iets kan betekenen in Brugge waar het gewoon beter draait. Maar voor het bedrag dat Genk voor hem vraagt, zijn er andere opties.

Nu blijkbaar was die deze shit ook al aan het pullen in de winter, gewoon niet met Club. Jammer, want ik ben "fan". Maar dat is gewoon "dag, bedankt en zo veel mogelijk cashen".

En de realiteit is dat ge zo stunten ook gewoon minder meemaakt wanneer ge als club stabieler wordt.
 
Speler met veel talent, hoor. Dat heeft hij in ons "vies kwijt gaan in de playoffs" seizoen ook meermaals laten zien. Ik denk dat die wel iets kan betekenen in Brugge waar het gewoon beter draait. Maar voor het bedrag dat Genk voor hem vraagt, zijn er andere opties.

Nu blijkbaar was die deze shit ook al aan het pullen in de winter, gewoon niet met Club. Jammer, want ik ben "fan". Maar dat is gewoon "dag, bedankt en zo veel mogelijk cashen".

En de realiteit is dat ge zo stunten ook gewoon minder meemaakt wanneer ge als club stabieler wordt.
Toch niet de eerste speler van Genk die het zo speelt. Het lijkt mij ook wel beetje inherent aan het huidig beleid te liggen?
 
Probleem is wel door steeds je ‘beste/betere’ spelers op die manier te verliezen dat je nog veel meer een jojo club bent.

Uiteindelijk vertrekken onze beste spelers de laatste jaren wel op een normale manier: Bilal, Muñoz, Berge, Trossard, Malinovskyi, Tolu, zelfs Onuachu (kuttiming maar het was een normale transfer zonder dreigementen en dergelijke), ... Ook El Ouahdi en Karetsas hadden deze weg al kunnen bewandelen en doen dat niet. Al gaat Genk ze wel "moeten" laten gaan als ze deze zomer willen. Voor Sternberg (en ondanks dat ik fan ben en geloof in zijn potentieel heeft die nog niet een kwart betekend van de genoemde namen) moeten we al terug naar Pozuelo.

Als ge er gewoon eens in slaagt om niet elke keer diep te vallen na een goed seizoen, kunt ge bepaalde spelers al makkelijk een jaartje langer houden en is het breken van die ban haalbaar.

Er is alleszins zeer veel aan het veranderen intern met het oog op de trein van "modern voetbal". Binnen de jeugdwerking zijn ze sinds vorig seizoen andere accenten aan het leggen (maar dat voel je natuurlijk pas binnen een jaar of 5), de hele staf is anders ingericht met veel vertrekkers en nieuwelingen om die accenten (data, intensiviteit, ...) ook al bij de eerste ploeg te leggen, ... Ze zijn wakker geworden. Maar of de aanpak goed is, zullen we de komende jaren zien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan