Pieterjan94
Well-known member
Ik zou als Bruggezijnde niet twijfelen en gewoon die 15-20M leggen in alle eerlijkheid.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizar verhaal, lijkt me eerder een truuk vd makelaar dan een initiatief van Club, zie niet hoe die een meerwaarde bij ons zou zijn en waarom in godsnaam we bij een concurrent zouden gaan shoppen en veel te veel betalen??
Toch niet de eerste speler van Genk die het zo speelt. Het lijkt mij ook wel beetje inherent aan het huidig beleid te liggen?Speler met veel talent, hoor. Dat heeft hij in ons "vies kwijt gaan in de playoffs" seizoen ook meermaals laten zien. Ik denk dat die wel iets kan betekenen in Brugge waar het gewoon beter draait. Maar voor het bedrag dat Genk voor hem vraagt, zijn er andere opties.
Nu blijkbaar was die deze shit ook al aan het pullen in de winter, gewoon niet met Club. Jammer, want ik ben "fan". Maar dat is gewoon "dag, bedankt en zo veel mogelijk cashen".
En de realiteit is dat ge zo stunten ook gewoon minder meemaakt wanneer ge als club stabieler wordt.
Toch niet de eerste speler van Genk die het zo speelt. Het lijkt mij ook wel beetje inherent aan het huidig beleid te liggen?
Probleem is wel door steeds je ‘beste/betere’ spelers op die manier te verliezen dat je nog veel meer een jojo club bent.Vandaar mijn laatste alinea. Spelers hebben geen geduld in het huidige voetbalmilieu. En dat is nefast voor een jojo club als de onze.
Probleem is wel door steeds je ‘beste/betere’ spelers op die manier te verliezen dat je nog veel meer een jojo club bent.