Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Bizar verhaal, lijkt me eerder een truuk vd makelaar dan een initiatief van Club, zie niet hoe die een meerwaarde bij ons zou zijn en waarom in godsnaam we bij een concurrent zouden gaan shoppen en veel te veel betalen??
 
Bizar verhaal, lijkt me eerder een truuk vd makelaar dan een initiatief van Club, zie niet hoe die een meerwaarde bij ons zou zijn en waarom in godsnaam we bij een concurrent zouden gaan shoppen en veel te veel betalen??

Speler met veel talent, hoor. Dat heeft hij in ons "vies kwijt gaan in de playoffs" seizoen ook meermaals laten zien. Ik denk dat die wel iets kan betekenen in Brugge waar het gewoon beter draait. Maar voor het bedrag dat Genk voor hem vraagt, zijn er andere opties.

Nu blijkbaar was die deze shit ook al aan het pullen in de winter, gewoon niet met Club. Jammer, want ik ben "fan". Maar dat is gewoon "dag, bedankt en zo veel mogelijk cashen".

En de realiteit is dat ge zo stunten ook gewoon minder meemaakt wanneer ge als club stabieler wordt.
 
Speler met veel talent, hoor. Dat heeft hij in ons "vies kwijt gaan in de playoffs" seizoen ook meermaals laten zien. Ik denk dat die wel iets kan betekenen in Brugge waar het gewoon beter draait. Maar voor het bedrag dat Genk voor hem vraagt, zijn er andere opties.

Nu blijkbaar was die deze shit ook al aan het pullen in de winter, gewoon niet met Club. Jammer, want ik ben "fan". Maar dat is gewoon "dag, bedankt en zo veel mogelijk cashen".

En de realiteit is dat ge zo stunten ook gewoon minder meemaakt wanneer ge als club stabieler wordt.
Toch niet de eerste speler van Genk die het zo speelt. Het lijkt mij ook wel beetje inherent aan het huidig beleid te liggen?
 
Terug
Bovenaan