Transferthread 2025

Seixas is dan 20 jaar voor alle duidelijkheid.

Er kan van alles gebeuren maar de kans dat en Pogacar, en Vingegaard en Remco niet meedoen in de tour is klein.
Kans dat hij in 2028 beter is dan Remco, wat momenteel de zwakste van de 3 is, lijkt me ook wel klein.

Er zal eerst nog serieus wat water naar het canal du midi moeten vloeien.
Gaat Pogacar nog met volle goesting beginnen aan zijn zoveelste Tour?
Jonas zal 31j zijn. Hij mag me verrassen, maar dit niveau nog drie jaar volhouden voorbij de dertig? Gaat zijn vrouw dat oké vinden?
Pogacar / Ayuso waren 20j in de Vuelta en 21j bij zijn Tourzege.
Remco zou de Giro gewonnen hebben op zijn 20j :woohoo:.
Niets is onmogelijk en ik gun de Fransen hun eerste WT-zege als Tourwinst sinds mensenheugenis.

Ja, ik zie die niet herleven bij een ploeg als IPT eerlijk gezegd...

Nog altijd jong hé, maar ik weet niet... ik heb zo'n voorgevoel dat hij een Tour als vorig jaar niet gaat kunnen herhalen. Ook een grote klassieker zie ik hem niet winnen.

Sven Vanthourenhout werd al aan boord gehaald als nieuwe ploegleider en zal niet de rol van sportief directeur op zich nemen.

Nog eens bevestiging dat Vanthourenhout daar dus niet de grote man wordt. Zoals ook in de oorspronkelijk tekst van Red Bull stond natuurlijk maar toch dacht sommigen het nog beter te weten.

Aike Visbeek is geen CEO. Bourlart "vervangt" Heulot. Visbeek wordt performance manager en Van de Wouwer blijft sportief manager.
Goh ja, titels… heulot was wel de sportief verantwoordelijke bij lotto naar de buitenwereld toe, stond duidelijk “boven” Vandewouwer… bourlart is meer van de business/centen kant, en Visbeek kreeg van hem een budget met meer carte blanche om zijn ding sportief uit te werken

Goh ja, titels… heulot was wel de sportief verantwoordelijke bij lotto naar de buitenwereld toe, stond duidelijk “boven” Vandewouwer… bourlart is meer van de business/centen kant, en Visbeek kreeg van hem een budget met meer carte blanche om zijn ding sportief uit te werken

Nee Heulot was niet sportief verantwoordelijke. Natuurlijk bemoeit een CEO zich ook met het sportieve (dat doet/deed Bourlart ook gewoon bij Intermarché), hij blijft de baas, maar uiteindelijk was dat gewoon Van de Wouwer. Hij wordt alleszins totaal niet vervangen door Visbeek, want naar verluidt gaat die zich meer met het performance gedeelte bezig houden. Eigenlijk vervangt die Nikolas Maes bij Lotto, maar hij zal wel wat meer verantwoordelijkheden en inspraak krijgen.

Laatst bewerkt:
Eerst 2 jaar op de sukkel bij Visma en het dan afbollen van zodra het beter draait... :laugh:

Kging zeggen : Van Baarle is er ook zo een. Maar die ging woensdag in de ITT terug tegen de vlakte... Geen idee wat ze daar bij QS eigenlijk in zien...

Kging zeggen : Van Baarle is er ook zo een. Maar die ging woensdag in de ITT terug tegen de vlakte... Geen idee wat ze daar bij QS eigenlijk in zien...
Iemand die bewezen heeft dat ie "Vlaamse" klassiekers kan winnen en die ook de rest van het seizoen zijn ding kan doen als helper (indien ie gezond en wel blijft).

Terug
Bovenaan