Transferthread 2025

Ie zal de selectieshoogstwaarschijnlijk niet halen (mssn wel een Kuurne of Nokere) maar zal wel in grotere koersen kunnen rijden bij de prof ploeg van Soudal. Maar idd afwachten wat er uiteindelijk van komt.

Ie zal de selectieshoogstwaarschijnlijk niet halen (mssn wel een Kuurne of Nokere) maar zal wel in grotere koersen kunnen rijden bij de prof ploeg van Soudal. Maar idd afwachten wat er uiteindelijk van komt.

Je kan als devorenner gewoon meedoen bij de profploeg. Daarom dat ik dus hem zie als "31e renner". Hij zou enkel geen WT wedstrijden mee kunnen rijden. Kuurne of Nokere bijvoorbeeld is dus geen enkel probleem.

Het blijft natuurlijk kut voor hem hé, want ik neem aan dat het wel de bedoeling was om onderdeel te zijn van de WT ploeg. Maar nu ze het Remco geld hebben zoeken ze nog naar een opportuniteit (en dat is ook wel logisch).

Gee die laat weten dat hij zijn contract verbroken heeft bij Israël

Godon naar Ineos

Kung, Mozzato naar Tudor

Fiorelli naar Visma

Laatst bewerkt:
Die hebben het financieel toch ook heel moeilijk als je kijkt wie er allemaal weggaat
Bij die ploeg is het elk jaar geld bij elkaar scharrelen om Vdp en Philipsen te kunnen betalen. Soms met kortlopende leningen.
Ik ken iemand die daar werkt en van Oakley vroegen ze aan hem: en content met de brillen die we jullie gegeven hebben? Hij viel compleet uit de lucht.
Oakley had dus 200 casual brillen gegeven voor de verzorgers etc om te dragen. De broers Roodhooft hebben die nooit aan hun personeel gegeven maar gewoon verkocht. Op het einde van het jaar drijven ze ook een heel handeltje met ploegfietsen, ook met al hun crossploegen. Hij grapt wel eens dat het enige dat hij ooit gekregen heeft een bus Alpecin shampoo is, moesten de broers het geweten hebben pakten ze dat ook af zegt hij 😂

Bij die ploeg is het elk jaar geld bij elkaar scharrelen om Vdp en Philipsen te kunnen betalen. Soms met kortlopende leningen.
Ik ken iemand die daar werkt en van Oakley vroegen ze aan hem: en content met de brillen die we jullie gegeven hebben? Hij viel compleet uit de lucht.
Oakley had dus 200 casual brillen gegeven voor de verzorgers etc om te dragen. De broers Roodhooft hebben die nooit aan hun personeel gegeven maar gewoon verkocht. Op het einde van het jaar drijven ze ook een heel handeltje met ploegfietsen, ook met al hun crossploegen. Hij grapt wel eens dat het enige dat hij ooit gekregen heeft een bus Alpecin shampoo is, moesten de broers het geweten hebben pakten ze dat ook af zegt hij 😂
In feite toch echt onverstaanbaar.
Staan 8ste in het UCI ploegenklassement, hebben 15 overwinningen dit seizoen waarvan 2 monumenten, in elke GT minstens een rit gewonnen, 3 overwinning in de tour (enige belangrijke koers volgens @Reverz) , hebben de beste klassieke renner van deze generatie in hun rangen en kleuren elke koers tout court.
Dat je moeite hebt om een groot budget bij elkaar te krijgen oké, dat je het niet graag breed laat hangen maar alle middelen nuttig wilt inzetten is ook verstaanbaar. Maar dat je moet liggen krasselen en relatiegeschenken moet gaan verkopen, jezus man :P

Dat Mathieu z'n RIchard Mille dan maar in het oog houdt :unsure:

In feite toch echt onverstaanbaar.
Staan 8ste in het UCI ploegenklassement, hebben 15 overwinningen dit seizoen waarvan 2 monumenten, in elke GT minstens een rit gewonnen, 3 overwinning in de tour (enige belangrijke koers volgens @Reverz) , hebben de beste klassieke renner van deze generatie in hun rangen en kleuren elke koers tout court.
Dat je moeite hebt om een groot budget bij elkaar te krijgen oké, dat je het niet graag breed laat hangen maar alle middelen nuttig wilt inzetten is ook verstaanbaar. Maar dat je moet liggen krasselen en relatiegeschenken moet gaan verkopen, jezus man :p
Of toch de 2de beste :oi22:

Gouden tandem met Naesen in het voorjaar, om dan in zijn laatste contractjaar Seixas naar de Tourzege te gidsen.

Seixas is dan 20 jaar voor alle duidelijkheid.

Er kan van alles gebeuren maar de kans dat en Pogacar, en Vingegaard en Remco niet meedoen in de tour is klein.
Kans dat hij in 2028 beter is dan Remco, wat momenteel de zwakste van de 3 is, lijkt me ook wel klein.

Er zal eerst nog serieus wat water naar het canal du midi moeten vloeien.

Verklaart heel veel natuurlijk.
Als jij enige kopman wilt zijn en niet wilt knechten dan zit je daar verkeerd bij UAE.
Is niks mis mee, en mooi dat ze hem ook de kans geven om andere oorden op te zoeken.
Maar ze zullen ook wel inzien dat het op deze manier ook geen gelukkig huwelijk is.

Hahaha, top dit.
Ondertussen zit die kadee ook gewoon nog in de Vuelta, moet daar gezellig zijn op de bus.

Trek wordt genoemd maar dat vind ik maar meh. Doe maar Movistar of Astana ofzo!

tjah moest hij nu eens uitslagen rijden die zo'n status verantwoorden maar voor mij is hij momenteel niet eens de 2e beste bij UAE dus waarop zou dat absolute kopmanschap die hij wil gebaseerd zijn?

Trek gaat ook leuk zijn dat is toch ook een ploeg die het in de breedte wil spelen. Volgend jaar met Milan en grote leider Ayuso in de Tour?

tjah moest hij nu eens uitslagen rijden die zo'n status verantwoorden maar voor mij is hij momenteel niet eens de 2e beste bij UAE dus waarop zou dat absolute kopmanschap die hij wil gebaseerd zijn?

Trek gaat ook leuk zijn dat is toch ook een ploeg die het in de breedte wil spelen. Volgend jaar met Milan en grote leider Ayuso in de Tour?

En aan welke uitslagen denk je dan?
Hij wint een WT rittenkoers en verliest een andere op een haartje. Hij wordt in de giro in een rol geduwd die niet de bedoeling en niet de afspraak was. Ik zeg niet dat hij gewonnen had, maar het is wel wat ongelukkig natuurlijk.
Moet tegen zijn zin starten in deze Vuelta en een Almeida is gewoon de betere, is ook geen schande en doet daarnaast niks af aan zijn eigen waarde lijkt me.

Ik zou dit eerder als iets positief zien. Een getalenteerd jongen die gewoon alles eruit wilt halen en maximaal wilt gaan om zijn eigen limieten te ontdekken als coureur.
Als je het niet probeert en u neerlegt bij dat je 2de of 3de viool moet spelen dan ben je per definitie al gefaald in uw opzet om te bevestigen.

Terug
Bovenaan