Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez blijkbaar zou er een Remco E net aan Renaat Schotte laten weten dat ie begin deze week te ziek in zijn bed lag en ontkent dit verhaal![]()
In dit verband raadpleegde MARCA Ralph Denk , algemeen directeur van de Duitse club, om de details van de onderhandelingen te achterhalen. Denk, die weken geleden al in een podcast had gehint op zijn interesse in Evenepoel, ontkende de mogelijke overstap niet categorisch, hoewel hij erop hamerde dat de Belg nog steeds een lopend contract heeft: "Remco heeft volgend jaar een contract bij Soudal", verklaarde hij stellig.
Toch liet hij één deur open: "Hij is een interessante renner. Maar als hij vrijkomt, zal iedereen in het peloton met hem praten en proberen hem te overtuigen van hun project. Je weet maar nooit. Maar het is geen actueel thema, want hij heeft nog een contract."
We zullen moeten wachten
Denks woorden klinken eerder voorzichtig dan daadkrachtig, in een deal die, indien afgerond, Evenepoel aan het hoofd zou plaatsen van een ambitieus project dat de World Tour-giganten van de troon wil stoten. Voorlopig blijft de Belgische wielrenner – die deze Tour heeft opgegeven – de kroonjuweel van Soudal-Quick-Step, maar zijn toekomst lijkt steeds meer aan Red Bull te zijn verbonden.
Was er geen sprake dat die voor Astana ging rijden?Girmay kan bijvoorbeeld vrijkomen,
Was er geen sprake dat die voor Astana ging rijden?
Zou zonde zijn, mocht dat kloppen.
Maar ik begrijp hem, het geld lokt.

Astana is al een tijdje geinteresseerd in Girmay ja, maar Astana is geïnteresseerd in alles wat talent heeft
Er is nog niets rond met Astana alleszins ook al deed HLN dat eerder uitschijnen.
Astana heeft bijvoorbeeld ook navraag gedaan bij De Lie (maar als de licentie bij Lotto blijft zou die natuurlijk zijn contract moeten afkopen itt Girmay, en eerlijk De Lie zou nooit voor Astana gaan rijden).
Als Remco naar QS gaat zou Vlasov trouwens vrij gelaten worden door Red Bull en zich terug bij Astana gaan voegen.
Eerlijk gezegd schat ik de kans ook niet heel hoog dat De Lie voor Astana zou rijden.
Maar langs de andere kant is Astana ook niet meer het Astana van 10 jaar geleden. Ik denk wel dat ze dit seizoen bewezen hebben in sneltempo zich aangepast te hebben en dit uit zich ook in resultaten. Ook hun renners zijn divers, er rijden nog 3 Kazachen al de rest zijn dominant Europeanen.
En ik denk dat je naar RB gaat bedoelt?
Dat werkte toch enkel omdat ze ook vaak de sterkere renners in de ploeg hadden? Dat "Wolfpack" gedoe werd compleet overroepen hé. Ze hadden gewoon de kwaliteit in huis. Zal nu toch anders zijn als je moet vechten tegen de blokken van UAE, Visma, Red Bull, etc.
Het zal toch van moeten zijn op deze manier , MVDP , WVA, Pogi, Pidcock zijn niet/nooit beschikbaar (ik vermoed een Philipsen en Wellens ook niet)
Dan moet je als klassieke voorjaars ploeg zorgen dat je iedere andere mogelijke topper in je rangen hebt en die nummers uitspelen zoals ze vroeger deden maar nu met een minder grote kans op slagen, omdat enkele renners te sterk zijn.
Maar goed soms moet je een beetje oogsten voor je kan zaaien.

Bewuste woordkeuze nochtans

Die is toch nooit EK of BK geworden? Foto 15De deal is rond bij Stuyven, alles is getekend. Zijn huis is verkocht, kan gaan waar em wil
EK gravel in Leuven 2023, wat dat jaar ook het BK was.Die is toch nooit EK of BK geworden? Foto 15
Volgens mij mis ik iets maar een architectenbureau?De deal is rond bij Stuyven, alles is getekend. Zijn huis is verkocht, kan gaan waar em wil