Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Dat ze clubs eens zwaar straffen die hun boekhouding niet op orde hebben.
Altijd dezelfde die zwaar verlies mogen maken en niets van sanctie krijgen.
De afgelopen transferperiode was eindelijk eens normaal en er werd weinig geld uitgegeven.
Schaf die wintermercato ook eens af en voorzie een deftige winterstop.
Waarom denk je? Clubs weten dat de mogelijkheid er is dat ze de tv gelden moeten terug storten op het einde van het seizoen. Zo normaal is deze transferperiode niet hoor.

Ik denk wel dat al die scenario's op tafel liggen, maar dat er bij het scenario van Europese uitschakeling gewoon geweten is dat dat geld van een uitgaande transfer zal moeten komen.

En eerlijk is eerlijk, rekening houden met een Europese kwalificatie voor de groepsfase is toch echt niet zo vreemd?
Goh, in het verleden gaf Van Holsbeeck al de Champions League-miljoenen uit voor de kwalificatie er was. Is Anderlecht zo niet grotendeels in de problemen geraakt?

Goh, in het verleden gaf Van Holsbeeck al de Champions League-miljoenen uit voor de kwalificatie er was. Is Anderlecht zo niet grotendeels in de problemen geraakt?
Daarom dus mijn "die leren niet uit hun fouten".

Het is niet de eerste keer dat Anderlecht een misstap maakt in de voorrondes van een Europese beker dus ik zou die miljoenen bij kwalificatie toch niet zomaar voor garantie nemen. Dat je ze met potlood in de begroting zet en al bekijkt wat je met dat extratje kan doen wil ik volledig snappen maar het feit dat je nu een transfer moet doen om een gat dicht te rijden wil zeggen dat je er vanuit gaat dat je ze op u rekening krijgt he.

Laten we ook eerlijk zijn: er zijn maar bijzonder weinig voetbalclubs die zelfbedruipend zijn zonder Europese gelden of transfers. Dus als je geen Europees voetbal haalt, moet je spelers verkopen, zo simpel is het.

Hebben jullie nog veel opties in de punt?

We gaan van 4 naar 3 spitsen. Bibout is de toekomst en Mirisola "het andere type". Erabi zal wel kernopvulling zijn om in de zomer door een (hopelijk) topper vervangen te worden.
Tja, Oh was niet de toekomst en ge kreeg er 15 miljoen voor. En ik heb niet het gevoel dat hij HET verschil gemaakt zou hebben in de situatie waar we ons nu bevinden.

Waarom denk je? Clubs weten dat de mogelijkheid er is dat ze de tv gelden moeten terug storten op het einde van het seizoen. Zo normaal is deze transferperiode niet hoor.
De bom mag echt eens barsten.
Veel clubs hebben hun begroting niet op orde en leven boven hun stand.
Een competitie met 18 of 20 ploegen wordt de doodsteek.

Blijkbaar effectief concrete interesse voor Nyakossi van oa Liverpool en nog een hoop andere clubs. Reële kans op een nieuw Banzuzi scenario, anderhalf jaar geleden gehaald voor een half miljoen ofzo. 🙃

Zou raar zijn.
Jackers en DVDH als backup en dan AVDD als 3e keeper is toch meer dan degelijk? Om op relatief korte termijn de kaart van AVDD te trekken.

Nu Ryan terughalen is Jackers mentaal afschrijven.

Zou er intern nog veel geloof in Jackers zijn?
Extern toch ook niet echt? Bij mij toch niet, alle als 1e keeper toch.

Als je ziet hoe belangrijk Mignolet was tot pakweg 2 jaar geleden, dan moet je weer proberen voor zo'n leider, top keeper (voor JPL) gaan, weliswaar niet evident natuurlijk.

Met Ryan zou ik teleurgesteld zijn denk, top kerel maar autoritair genoeg? Vrees er voor?

Extern toch ook niet echt? Bij mij toch niet, alle als 1e keeper toch.

Als je ziet hoe belangrijk Mignolet was tot pakweg 2 jaar geleden, dan moet je weer proberen voor zo'n leider, top keeper (voor JPL) gaan, weliswaar niet evident natuurlijk.

Met Ryan zou ik teleurgesteld zijn denk, top kerel maar autoritair genoeg? Vrees er voor?
Ja, bij mij ook niet tbh.

Jari De Busser wordt ook genoemd maar die heb ik nog nooit zien spelen.

Azure Virtual Desktop is de afkorting waaraan ik denk als ik dat zie.

Wat er is trouwens mis met namen schrijven? DVDH of AVDD of HV of wat passeert hier nog allemaal de laatste tijd. Dat je CR7 gebruikt of zelfs nog lokaler HVH gebruikt voor Hein kan ik nog ergens inkomen (alhoewel HVH was eerder ook Herman Van Holsbeek) maar zo'n afkorting voor wisselsspelers of jeugdspelers slaat echt nergens meer op jammer genoeg

Terug
Bovenaan