Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Wat vind je dan van het 19mio bod van Wolfsburg op een erg bleek spelende Smets?
Is dat een foutief gerucht? Want toch ook redelijk van de pot gerukt om dat er op dit moment aan te geven.
Vorig jaar kon ik dat begrijpen, maar dit jaar is Smets inderdaad maar een petatje.

17 miljoen voor iemand met de kwaliteiten van Angulo kan je toch onmogelijk weigeren?

Je kan Renard veel verwijten, maar niet dat je deze jackpot niet weigert.

Bon, ik ga Angulo alvast niet missen.

Wel de enige op links die wat voor dreiging kan zorgen.
En mits een beter systeem-tactiek zou die volgens mij ook beter renderen.. staat tegenwoordig ook telkens veel te laag en in aanvallend opzicht 2 vs 1

Dat hij soms domme dingen doet en zich laat vangen.. die is pas 22 en een 1e volwaardig seizoen in 1e klasse

Dat ge als TD niet anticipeert op een vertrek is veel erger.

Wel de enige op links die wat voor dreiging kan zorgen.
En mits een beter systeem-tactiek zou die volgens mij ook beter renderen.. staat tegenwoordig ook telkens veel te laag en in aanvallend opzicht 2 vs 1

Dat hij soms domme dingen doet en zich laat vangen.. die is pas 22 en een 1e volwaardig seizoen in 1e klasse

Dat ge als TD niet anticipeert op een vertrek is veel erger.
Toto terug op links he.

Wie gaat jullie precies uit PO2 houden?

Oprechte vraag trouwens, want bij Antwerp, Mechelen en Standard is het ook gewoon niveau nihil. Twee van die ploegen staan trouwens schromelijk boven hun plek afgaande op de expected points.
Charleroi, Gent en Genk bij de huidige top 3.

Aangezien we nu naar Genk moeten en toch alles verliezen momenteel. Komen die op 4 punten. En weten dat je dan nog verplaatsingen voor de boeg hebt naar Brugge, Waregem en Mechelen. Ploegen waar we bijna nooit winnen, dan weet ik het wel

Charleroi, Gent en Genk bij de huidige top 3.

Aangezien we nu naar Genk moeten en toch alles verliezen momenteel. Komen die op 4 punten. En weten dat je dan nog verplaatsingen voor de boeg hebt naar Brugge, Waregem en Mechelen. Ploegen waar we bijna nooit winnen, dan weet ik het wel
Genk staat zeven punten achter op jullie en werd dit weekend echt volledig van de mat gespeeld door Dender.. Die rijden op zeven matchen nooit dat gat dicht met hun huidige niveau.

Genk staat zeven punten achter op jullie en werd dit weekend echt volledig van de mat gespeeld door Dender.. Die rijden op zeven matchen nooit dat gat dicht met hun huidige niveau.
Wij zijn ook van de mat gespeeld door dender. En halen ook geen niveau. En vooral : halen geen punten. Genk heeft nu gewonnen, als die van Anderlecht winnen is het gat op 1 week van 10 naar 4 punten gegaan. Dat gaat hen een serieuze boost geven

Zou mooi zijn

6 miljoen voor sterkhouder Essevee?​

Volgens L'Équipe heeft Marseille zich op Deadline Day versterkt met Tochukwu Nnadi. De Franse topclub telt om en bij de 6 miljoen euro (bonussen inbegrepen) neer voor de 22-jarige defensieve middenvelder van Zulte Waregem.

De Nigeriaanse international groeide de voorbije twee seizoenen uit tot een vaste waarde en was mee bepalend in de promotie van Essevee. In de Jupiler Pro League viel hij vooral op door zijn fysieke présence en alomtegenwoordigheid op het middenveld.

Nnadi stond ook op de radar van West Ham United, maar OM zal wellicht het laatste woord hebben. Voor Zulte Waregem betekent het alvast een financiële opsteker op Deadline Day.

Wat vind je dan van het 19mio bod van Wolfsburg op een erg bleek spelende Smets?
Is dat een foutief gerucht? Want toch ook redelijk van de pot gerukt om dat er op dit moment aan te geven.

Ploege kopen dikwijls ook op potentieel en ze gaan er altijd vanuit dat zij een speler wel weer op het juiste pad krijgen.
Smets komt ook gewoon terug. Daar is die te goed voor.

Wij zijn ook van de mat gespeeld door dender. En halen ook geen niveau. En vooral : halen geen punten. Genk heeft nu gewonnen, als die van Anderlecht winnen is het gat op 1 week van 10 naar 4 punten gegaan. Dat gaat hen een serieuze boost geven
Genk voetbalt met alle respect gewoon niet beter dan jullie. Ik snap dat het geen toffe positie is om in te zitten, maar ik zou toch eens wat meer wedstrijden van andere ploegen bekijken. :)

Genk voetbalt met alle respect gewoon niet beter dan jullie. Ik snap dat het geen toffe positie is om in te zitten, maar ik zou toch eens wat meer wedstrijden van andere ploegen bekijken. :)
Dan moet het eerst terug op tv komen hè :laugh: als je het algemene niveau in België bekijkt, ben ik dazn oprecht dankbaar moet ik zeggen. Heel blij dat ik daar niet meer voor betaal.

Ploege kopen dikwijls ook op potentieel en ze gaan er altijd vanuit dat zij een speler wel weer op het juiste pad krijgen.
Smets komt ook gewoon terug. Daar is die te goed voor.
Ik moet toegeven dat ik hem bij STVV en Genk nauwelijks aan het werk gezien (in zijn goede periode dan).
De bundesliga is mss wel ideaal vr hem om wat spieren en kracht bij te trainen.

"Sunderland’s £17.5m move for Nilson Angulo is reliant on outcast Adil Aouchiche moving to Schalke.

"Aouchiche’s permanent transfer to Schalke opens up a loan spot for Simon Adingra to be loaned to AS Monaco.

" Without Aouchiche cutting short his loan at Aberdeen, Sunderland don’t have the loan exit spot available to move Adingra out and without Adingra leaving, Sunderland don’t need to sign Angulo!

"Currently…

"Angulo is having a medical in Paris.

"Adingra is having a medical in London.

"Aouchich is having a medical at Schalke.

"It seems if your name doesn’t begin with an A, you’re not part of the deal!"

Terug
Bovenaan