Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Ja deze zomer moet het dan sowieso gebeuren. Wel gelezen dat ze hem een dikker contract willen geven nu + garantie dat hij weg mag deze zomer.

Dus wrsch morgen een Onyedika 2030 post :unsure:
Mja risico is er dat de speler kan weigeren en dan is hij gratis weg. Veel hangt af van de ingesteldheid van de speler. Als die al meermaals een transfer is geweigerd kan dat wel meespelen

Da's toch gewoon de Premier League tegenwoordig? Allemaal zo scheefgetrokken. Gezien de club die hem komt halen zou ik teleurgesteld geweest zijn moest het minder zijn.
Maar moest het pakweg Italië geweest zijn was de helft ook wel logisch.
Ik vraag me dan gewoon af of die zijn laatste 10 matchen gezien hebben en echt iets hebben van... die kan mee in de Premier League se.

Laten we eerlijk zijn, het verkopen van basisspelers in de winter doe je ook enkel als je geld nodig hebt. De twee enige teams waar dit niet het geval is zijn Union & Brugge. Anderlecht zou iedereen laten gaan ze, het fans gaan toch blijven opdagen.

17 miljoen voor iemand met de kwaliteiten van Angulo kan je toch onmogelijk weigeren?

Je kan Renard veel verwijten, maar niet dat je deze jackpot niet weigert.

Bon, ik ga Angulo alvast niet missen.
Snap ik niet zo goed -> gewoon omdat hij nu even in een mindere periode zit (op het moment dat gans de ploeg in een mindere periode zit).

Toen jullie wonnen van ons en Union was dat toch vooral omdat hij zo'n dreiging was op de flanken.

Snap ik niet zo goed -> gewoon omdat hij nu even in een mindere periode zit (op het moment dat gans de ploeg in een mindere periode zit).

Toen jullie wonnen van ons en Union was dat toch vooral omdat hij zo'n dreiging was op de flanken.
Ik vind dat echt een (voetbal) domme speler, die serieus overschat wordt.

Heeft zeker goeie momenten en flitsen. Dat ga ik niet ontkennen. Maar die inconsistentie is imo geen toeval.

En zoals gezegd, 17 miljoen weigeren was misdadig geweest. ;)

Fucking 17 miljoen. En moeten wij af en toe bedelen om bijvoorbeeld 12 miljoen voor El Ouadhi te krijgen.

Fucking 17 miljoen. En moeten wij af en toe bedelen om bijvoorbeeld 12 miljoen voor El Ouadhi te krijgen.
Wat vind je dan van het 19mio bod van Wolfsburg op een erg bleek spelende Smets?
Is dat een foutief gerucht? Want toch ook redelijk van de pot gerukt om dat er op dit moment aan te geven.

Wat vind je dan van het 19mio bod van Wolfsburg op een erg bleek spelende Smets?
Is dat een foutief gerucht? Want toch ook redelijk van de pot gerukt om dat er op dit moment aan te geven.
Bod is er wel degelijk geweest. Genk ging akkoord maar Smets wil zelf niet vertrekken in de winter

Terug
Bovenaan