Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Volgend de krant op vraag van Hasi.

De laatste keer dat Hasi iemand vroeg en kreeg was toen hij op trainingskamp bij de ploeg op het veld naast hem Stephane Badji zag spelen.
De rest is geschiedenis.
Oef Badji is gestopt met voetballen dus Hasi kan hem niet terughalen.

Andreas Schjelderup van Benfica staat ook op de lijst bij Club. Er zou een persoonlijk akkoord zijn, 11 miljoen werd afgewezen en Benfica vraagt 15. Slechter dan hun vorige transfer uit Benfica kan het niet zijn zou ik denken.

Waar is de tijd dat we als Belgische ploeg 500.000 konden bieden en trots waren met een transfer van tegen het miljoen. :laugh:
Na z'n 2 goals tegen Real zou Benfica hem niet meer willen verkopen, maar de speler zelf wil graag naar Club. Den Davy is in Lissabon om proberen af te ronden. Zou toch zeer straffe transfer zijn als die erdoor komt.

“Het huiswerk van Club is af”

Verhaeghe dan toch ook veel bullshit verkocht want no way dat we met deze ploeg kampioen worden.

Wat? Ok dan, titel is weg dan, ik zie dit niet goed komen.
Het kleinste kind ziet dat we amper deftige spelers hebben op de bank...

Edit: artikel op bestelling om de supporters te sussen en dan nog kortzichtige conclusies trekken na een CL match terwijl we in eigen land stenen uit de grond zuigen :sop:

Nu in het geval van die Sjelderup, als die echt zo goed is en ze zitten daar al een jaar achter, dan betaal je toch gewoon die 14 miljoen? Wat zit je te memmen over 3 miljoen over u toptarget wanneer je zelf geregeld 30m casht voor een speler, dat snap ik echt niet, de winstpremie tegen Marseille alleen al is die 3 miljoen al...

Nu in het geval van die Sjelderup, als die echt zo goed is en ze zitten daar al een jaar achter, dan betaal je toch gewoon die 14 miljoen? Wat zit je te memmen over 3 miljoen over u toptarget wanneer je zelf geregeld 30m casht voor een speler, dat snap ik echt niet, de winstpremie tegen Marseille alleen al is die 3 miljoen al...
Als ik dat goed lees, wil Benfica 14 miloen vast en daarboven nog bonussen. Club wilt 11 miljoen geven bonus inbegrepen. Dan is de kloof toch snel redelijk groot. Nu ik ken de speler niet, maar aangezien die onder Mourinho mee speelt en zijn transferwaarde rond de 14 miljoen schommelt, lijkt het mij logisch dat ze niet voor minder willen happen. En Brugge zal in het achterhoofd altijd een angst voor Yaremchuck scenario hebben

Lemarechal lijkt me een opportuniteit of al anticiperen met oog op de zomer (vervanging Stankovic) want zo nodig was die positie nu niet.

Dat ze dan geen extra CV en flank halen (hetgeen wel duidelijk nodig is), is best vreemd te noemen. 3 CVs voor 2 posities en 3 flanken voor 2 posities (waarvan Forbs redelijk nutteloos is in de JPL tegen lage blokken en bevestiging van Diakhon nog moet volgen). Mja. Bij ietwat blessures of schorsingen kan Vetlesen of Sandra dus weer gaan depanneren op de flank.

Er is dus werkelijk niets van de pijnpunten aangepakt tijdens de winter. Toch zeer onverwacht en obv de uitspraken vooraf leek me dit ook helemaal niet de bedoeling.

Zeer veel druk op de zomer ook nu want de verwachting is toch dat Ordonez en Onyedika dan wel zeker weggaan (een bod van 40 miljoen op Ordonez geweigerd zeg...). Ik gok ook Stankovic en Tzolis. Serieuze rebuild nodig.

15 miljoen weigeren voor Tresoldi snap ik helemaal niet verder. Nergens blijkt voorlopig uit dat dat echt een bovengemiddelde speler is, zelfs voor de JPL.

15 miljoen weigeren voor Tresoldi snap ik helemaal niet verder. Nergens blijkt voorlopig uit dat dat echt een bovengemiddelde speler is, zelfs voor de JPL.
In Tresoldi zie ik het wel eigenlijk -> die heeft al enorme stappen vooruit gezet en voor goede spitsen worden echt wel zotte bedragen betaald, dus zo'n jong gast met potentieel, daar zit idd meer in volgens mij

Ik had tbh Onyedika wel laten gaan. Wil al lang weg en is al de derde keer dat we hem bij ons houden + we hebben Reis, Vetlesen, Le Marechal.

Onyedika zijn nonchalance stoort mij ook soms mateloos.

Ik had tbh Onyedika wel laten gaan. Wil al lang weg en is al de derde keer dat we hem bij ons houden + we hebben Reis, Vetlesen, Le Marechal.

Onyedika zijn nonchalance stoort mij ook soms mateloos.
Ja en volgend jaar einde contract zeker? Dus kom je als Club in een moeilijke positie als de speler niet meer bijtekent

Ja deze zomer moet het dan sowieso gebeuren. Wel gelezen dat ze hem een dikker contract willen geven nu + garantie dat hij weg mag deze zomer.

Dus wrsch morgen een Onyedika 2030 post :unsure:
toch niets mis mee?

Dan verdient hij nog een beetje meer in de laatste maanden hier bij Club? Ik herinner me nog goed onze matchen zonder hem en hoeveel slechter het toen ging met Club.

Terug
Bovenaan