Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Heeft zeker veel talent hoor, kan een héle goeie worden. Maar zijn entourage is zo rot als het maar zijn kan. Blijkbaar hoogste doorverkooppercentage ooit voor een speler van Club bedongen, dus laat ons hopen dat die a la Thiago alles kapot speelt bij Brentford binnenkort. Thiago die zie ik deze zomer voor een absurd bedrag vertrekken, wat alleen maar goed is voor de kassa van Club.
Hopelijk gaat er ook iets UIT de kassa deze winter ;)

Talent sowieso maar had nogal wat streken als ik de berichtgeving het laatste jaar mag geloven. Hij wou deze zomer ook al weg als hij niet meer speelkansen zou krijgen bij de A-kern. 't Is ook niet alsof die alles kapotspeelde bij Club NXT, dus een beetje wild dat die dan zoveel eisen had.
Jammer, want ook wel een heel belangrijk profiel die onze duivels missen lijkt mij.

Dat zag ik nu toch ook wel niet aankomen ... heeft amper iets gedaan bij ons in het A elftal.
Hier en daar wel een hoopvolle invalbeurt, dat zeker, maar om dan direct in Engeland te gaan spelen en wij die daar 10M voor cashen, oké dan :baard:

Blijf het toch zot vinden dat zo iemand 7 goals kan maken op een half seizoen.
Zegt toch ook veel over de Jupkes league.
Tja het was niet enkel dit seizoen dat hij regelmatig scoorde. Dat het geen mooie voetballer is kon iedereen zien maar slecht was die toch niet. Gent gaag wel een serieus stuk gas mogen bijgeven. Samoise, Vanzeir (ook al speelde die weinig vind het een goede spits) en Gandelman er niet meer bij is toch best veel dat vertrekt?

Vanzeir is echt een matige spits/speler. En heeft niets laten zien bij Gent, geen idee waarom dit een groot verlies zou zijn. Gandelman scoort zijn goaltjes maar is voor de rest een non-voetballer als je daar een voetballende speler zet, gaat Gent als ploeg er echt wel op vooruit

Ik ga hem missen, ik was groot fan. Intelligente speler - vaak onderschat door trainers. Ik geloof dat het onder Van Den Brom het sterkst duidelijk was, significant verschil in puntentotaal met en zonder Patrik. Legend.
Ik heb het altijd raar gevonden dat die niet meer erkenning kreeg. Dat was echt een waanzinnig goeie speler die ons altijd veel pijn deed.

Wij hebben een senegalees genaamd Massiré Sylla (verdediger) die momenteel in oslo speelt int vizier. En ook nog een zweedse middenvelder Besfort Zeneli. Wsl om de bank te verwarmen initieel

Hongi tot het einde van het seizoen terug in Gent.

Nu nog de rest van die overbodige hoop proberen lozen.

Blijkbaar ook Sikan als nieuwe spits. 1 goal en 1 assist in 13 wedstrijden in Turkije, dat doet toch ook niet het beste vermoeden.
Hasi kennende : binnen een week of 8 kan die nieuwe spits waarschijnlijk fysiek mee. Tot dan wordt er geen beroep op gedaan.

Blijkbaar ook Sikan als nieuwe spits. 1 goal en 1 assist in 13 wedstrijden in Turkije, dat doet toch ook niet het beste vermoeden.
bij jullie tenminste wat beweging... vraag me echt af op welk Club Med resort onze scouting zit?

Las ook dat 1 van zijn minpunten slechte balcontroles zijn.

Dan heb ik ook liever dat er niets wordt gehaald.

Terug
Bovenaan