Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap heel die hype rond Vanzeir niet. Anderhalf (heel) goed jaar gehad bij Union in 1A, voor Union en erna nergens een deuk in een pakje boter getrapt.
Rousseau van Patro heeft wel wat potentie en is het type 9 - killer in de carré.Bwa, Vanzeir is ondermaats en is al helemaal hopeloos zonder constante aanvoer of prima spitsbroeder. Dat heeft ZW allemaal niet meer. Onder prime Dury had die prima gerendeerd. Maar anders is dat gewoon een kost + blok aan het been vanaf dan. Je krijgt er nooit meer je geld uit en het is een dure vogel.
Dan heb je meer aan Vossen die toch nog steeds met een halve kans voldoende heeft om een goaltje er in te prikken en die er al zit. Intussen hopen dat je ergens een nieuwe witte raaf kan vinden tegen voordeligere voorwaarden.
Klopt, vermoed dat die samen met Diouf wel op de longlist staat bij zowat 2/3e van de eersteklassers ondertussen.Rousseau van Patro heeft wel wat potentie en is het type 9 - killer in de carré.
Ik snap heel die hype rond Vanzeir niet. Anderhalf (heel) goed jaar gehad bij Union in 1A, voor Union en erna nergens een deuk in een pakje boter getrapt.
Ik ga hem missen, ik was groot fan. Intelligente speler - vaak onderschat door trainers. Ik geloof dat het onder Van Den Brom het sterkst duidelijk was, significant verschil in puntentotaal met en zonder Patrik. Legend.patrik hrošovský blijkbaar op weg naar Viktoria Plzen. Op zich jammer dat hij niet tot het einde van het seizoen kan blijven, maar het grootste loon valt wel weg. Op dat vlak is het wel een goede zaak.
Ik ga hem missen, ik was groot fan. Intelligente speler - vaak onderschat door trainers. Ik geloof dat het onder Van Den Brom het sterkst duidelijk was, significant verschil in puntentotaal met en zonder Patrik. Legend.
En dat was ook terecht op dat moment ... het is beter afscheid te nemen op een degelijk niveau, dan als het echt uit miserie is.Heeft ondertussen ook afscheid genomen van de ploeg.
Ik ga hem ook missen, maar als duurst betaalde speler (een half miljoen per jaar meer dan Heynen bvb) woog hij stilaan serieus op de loonlast. En gezien zijn prestaties stilaan in dalende lijn waren... Voor elke goede match zat er ook een draak van een match tussen. Zijn leeftijd begon stilaan te wegen op de 6 en de 10. En als ge dan overal ziet dat de 6 als één van onze grootste pijnpunten wordt bekeken, terwijl ge daar toch talenten als Sattlberger en zeker Bangoura hebt rondlopen... En op de 8 (zijn beste positie) staat de man die ge gewoon nooit back-up maakt, nl. Bryan Heynen aka de zowat meest onderschatte voetballer in het land. Bovendien komen er met De Wannemacker en Haroun grote talenten aan waarmee ze niet hetzelfde mee willen zien gebeuren als Van De Perre en Claes die beide vertrokken zijn omdat ze zagen dat een echt volwaardige kans er niet snel ging komen zolang ge EN Heynen EN Hrosovsky hebt rondlopen.
Tis een pijnlijke maar begrijpelijke beslissing. Doet me een beetje denken aan hoe veel Bruggelingen zich voelden toen Vormer mocht vertrekken.
In 1B dan? Niveau hoger eigenlijk alleen bij Union iets laten zien, nadien niet in de MLS, niet bij Gent.. Dat was eigenlijk mijn punt een beetje.Was ook goed bij Beerschot hoor.
West-Ham heeft blijkbaar wel interesse in jonge kerels uit onze competitie. Ze zouden ook vergaande interesse tonen in Nnadi. Al zou ik toch meer willen zien dan het initieel bod van €4 miljoen dat ze zouden neerleggen, zeker in de wintertransferperiode. Hij is eigenlijk het dubbele waard, maar bon met een goede €6 miljoen zou ik mogelijks nog kunnen leven. Beste speler uit onze kern, eveneens de speler met het grootste potentieel bij Waregem.In 1B dan? Niveau hoger eigenlijk alleen bij Union iets laten zien, nadien niet in de MLS, niet bij Gent.. Dat was eigenlijk mijn punt een beetje.
Nyakossi serieus in de belangstelling van West Ham maar zou normaal nog tot de zomer blijven, ook interesse van Italiaanse en Duitse eersteklassers. Vorig seizoen al een bod van 1,7M geweigerd, gaat sowieso voor een veelvoud gaan als hij zich dit seizoen blijft ontwikkelen. Hele goeie CV eigenlijk, altijd rustig, kopbalsterk en uitstekend aan de bal. Alleen niet de rapste.

amai, dikke strik errond zou ik zeggen: die was tot nu toe in zijn invalbeurten toch allesbehalve overtuigend. Als je daar dan 10 miljoen voor kan krijgen... nice!!!Kaye Furo voor 10 miljoen naar Brentford.Hebben we daarom Nilsson opzij geschoven?
Zo'n straffe transfer vind ik dat tbh niet maar soit, blij voor hem zeker?
Beetje gek ook wat een streken die had voor amper iets te laten zien als hij al eens mocht spelen.
Blijf het toch zot vinden dat zo iemand 7 goals kan maken op een half seizoen.Gandelman uiteindelijk niet verhuurd, maar definitieve overstap naar Lecce, voor 3 miljoen. had best nog wel wat basisplaatsen, maar iedereen vroeg zich af waarom eigenlijk. goeie deal.
Geen talent?amai, dikke strik errond zou ik zeggen: die was tot nu toe in zijn invalbeurten toch allesbehalve overtuigend. Als je daar dan 10 miljoen voor kan krijgen... nice!!!
Toch ook wel GEEN ENKEL excuus meer voor ons bestuur om niet wat versterkingen te halen deze winter
Tuurlijk wel talent, maar hij weigerde bij te tekenen, eiste speelminuten maar was telkens redelijk zwak als hij speelde.Geen talent?
Hoorde onlangs een bevriende Brugge fan over hem bezig en die zag er wel een talent in.
Talent sowieso maar had nogal wat streken als ik de berichtgeving het laatste jaar mag geloven. Hij wou deze zomer ook al weg als hij niet meer speelkansen zou krijgen bij de A-kern. 't Is ook niet alsof die alles kapotspeelde bij Club NXT, dus een beetje wild dat die dan zoveel eisen had.Geen talent?
Hoorde onlangs een bevriende Brugge fan over hem bezig en die zag er wel een talent in.