Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Geen idee eigenlijk, die schijnt regelmatig moeilijk te doen als hij met de Futures moet meespelen, waardoor die ook moeilijker progressie maakt (want voor het eerste elftal is hij nog niet goed genoeg). Een uitleenbeurt a la Goto zou kunnen helpen maar ik zie het er momenteel niet in.
Over Hatenboer, zoals verwacht een uitleenbeurt:

FF weer een spits uit het amateur niveau gaan halen :laugh:
Niet meer normaal hoor Bloom zijn "systeem"

Westerlo haalt Naoufal Bohamdi-Kamoni bij RSCA Futures, iemand een zicht op die zijn kwaliteiten? Lijkt me vervanging te zijn voor vertrek Yow bijvoorbeeld, waar toch ook interesse voor zou zijn.

Westerlo haalt Naoufal Bohamdi-Kamoni bij RSCA Futures, iemand een zicht op die zijn kwaliteiten? Lijkt me vervanging te zijn voor vertrek Yow bijvoorbeeld, waar toch ook interesse voor zou zijn.
Die had niet eens een profcontract en ging er ook geen krijgen. Basisplaatsen had die ook niet bij de futures. En terecht, veel te min. Lijkt me eerder materiaal voor Houtvenne dan voor Westerlo

Over Hatenboer, zoals verwacht een uitleenbeurt:

Zou toch met aankoopoptie zijn volgens de officiële kanalen van Telstar. Dus die gaat nooit een match gespeeld hebben bij ons

FF weer een spits uit het amateur niveau gaan halen :laugh:
Niet meer normaal hoor Bloom zijn "systeem"
Op zich toch niets nieuws onder de zon? Al jaren gaan we in lagere Duitse klasse spelers halen. Zal ook ni voor meteen een versterking zijn vermoed ik

Ook veel mogelijke beweging bij ons:

* Oyen is al weg. Op zich jammer, want het is een eigen talent en zoon van één van de eerste kampioenen. Maar aan de andere kant was het altijd wat twijfelen. De ene match dacht ik "Die gaat er echt wel komen" en op andere momenten was er duidelijk een gebrek aan echte drive. Signalen die overigens al langer van de trainingen kwamen.

* Hrosovsky kan en wil mogelijk terug naar Plzen. Deze heeft al langer aangegeven dat hij richting einde carrière terug naar Tsjechie of Slovakije wilde. Plzen dringt aan, Hrosovsky zou het zien zitten en gaat ook richting einde contract. Ook worden de prestaties van hemzelf wat wisselender, zeker op de 6 wat gewoon niet zijn positie is. Als backup van Heynen is het optimaal en op zijn (nog steeds regelmatig aanwezige) goeie dagen is die ook op andere posities in het middenveld een meerwaarde. En dan is er Bangoura en Sattlberger met De Wannemacker en Haroun op komst bij JG. En we zijn Claes en Van De Perre al kwijtgeraakt omdat ze zagen dat met een Hrosovsky EN Heynen doorbreken op korte termijn moeilijk zou worden. Ik snap dus dat Genk het in overweging neemt.

* El Ouahdi zouden ze als backup voor Munoz willen bij Crystal Palace. Die is hier langer gebleven owv de situatie met zijn pa, maar dat zou en stabieler zijn en hij zou de zorg in Engeland beter zien zitten dan die in Portugal.

* Grote clubs zijn actief bezig met Karetsas en er wordt gerekend op een bod tijdens de winter. Nog een half jaar of meer blijven? Direkt vertrekken? Vertrekken en uitgeleend worden? Wandelen sturen tot de zomer?

Het kan dus wel eens stevig worden bij ons en in "worst case scenario" gaat de druk vanuit de supporters op de club voor de terugronde ENORM groot worden.

Vanzeir verhuurd aan Cercle.

toch gemengde gevoelens bij. zou (volgens de geruchten) dankzij zijn gedrag mee aan de basis liggen van de desastreuze PO1 vorig jaar (samen met Torunarigha en Brown)

maar een Vanzeir in vorm zou elke match moeten spelen bij ons. zeker ivm Kanga.

Zat er wel aan te komen, haalde zelfs de kern niet meer 'om persoonlijke redenen'. Ook al 32, vaak geblesseerd, en niet bepaald de meest harde werker. Scoutingssysteem van Union is echt wel goed, maar het is ook niet feilloos.
Ze zullen wel weer met iets anders afkomen.
Puur terugvallen op de wisselvallige Ait el hadj, en schoofs, daar zou ik niet heel blij van worden.

Op termijn toch niet
Bwa, Vanzeir is ondermaats en is al helemaal hopeloos zonder constante aanvoer of prima spitsbroeder. Dat heeft ZW allemaal niet meer. Onder prime Dury had die prima gerendeerd. Maar anders is dat gewoon een kost + blok aan het been vanaf dan. Je krijgt er nooit meer je geld uit en het is een dure vogel.

Dan heb je meer aan Vossen die toch nog steeds met een halve kans voldoende heeft om een goaltje er in te prikken en die er al zit. Intussen hopen dat je ergens een nieuwe witte raaf kan vinden tegen voordeligere voorwaarden.

Terug
Bovenaan