Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Was jij daar geen fan van?

Ik was heel blij met zijn goals tegen Anderlecht en Club Brugge, maar dat was ook het enige dat hij gedaan heeft van enige waarde in een gans seizoen. Over de hele lijn gewoon gebuisd.
Al moet ik ook wel toegeven dat hij verkeerd uitgespeeld werd bij ons als spits ipv als flankspeler.

Slecht onderhandeld dan, Jashari is er minstens 40 waard en zou volgens mij gerust een jaartje extra kunnen en willen blijven. Echte teamplayer.
Als het verschil 38m vs 40m is zie ik die liever vertrekken, is een monsterbedrag voor een Belgische club en er kan veel foutlopen op een extra seizoen

Dus door een maandje hun poot stijf te houden hebben ze nog een 6-7 miljoen extra geregeld? Mooi onderhandelt dan.
Hopelijk ook een voorbeeld voor andere clubs om niet bij het minste bod van een buitenlandse ploeg, en een speler die eens een training skipt, u broek af te steken om toch maar een paar miljoen op te rapen.

Dus door een maandje hun poot stijf te houden hebben ze nog een 6-7 miljoen extra geregeld? Mooi onderhandelt dan.
Hopelijk ook een voorbeeld voor andere clubs om niet bij het minste bod van een buitenlandse ploeg, en een speler die eens een training skipt, u broek af te steken om toch maar een paar miljoen op te rapen.
Inderdaad, er zijn een pak BG'ers die een heel aantal miljoen op tafel zouden hebben laten liggen als je kijkt naar hun posts van de voorbije pagina's ;)

Gewoon vertrouwen hebben dat de mensen van Club hun job kennen, en nu hopelijk snel dat geld terug aan het werk zetten

Inderdaad, er zijn een pak BG'ers die een heel aantal miljoen op tafel zouden hebben laten liggen als je kijkt naar hun posts van de voorbije pagina's
Omdat die redenering van die personen in kwestie ook op niets slaat. Tot als het bij hun eigen club is.

Inderdaad, er zijn een pak BG'ers die een heel aantal miljoen op tafel zouden hebben laten liggen als je kijkt naar hun posts van de voorbije pagina's ;)
Wij wisten natuurlijk ook enkel wat de gazetten schrijven en die dramatiseren nogal graag. Snap wel dat de gemiddelde supporter sneller panikeert als ze lezen dat de speler in kwestie oh zo graag weg wil en dreigt met vanalles.

Gewoon vertrouwen hebben dat de mensen van Club hun job kennen, en nu hopelijk snel dat geld terug aan het werk zetten
Er is in elk geval budget genoeg om een paar spelers op te pikken die onmiddellijk een versterking zouden moeten zijn.

Terug
Bovenaan