Bwa, zijn balbehandeling is echt wel goed hoor.Moeilijk te zeggen toch? Forbs heeft voor een 21-jarig talent bijzonder weinig gespeeld op het hoogste niveau.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, zijn balbehandeling is echt wel goed hoor.Moeilijk te zeggen toch? Forbs heeft voor een 21-jarig talent bijzonder weinig gespeeld op het hoogste niveau.
Snap ik niks van, zeer jammer. Dan had ik hem veel liever bij Beerschot gezien.Jelle Bataille naar Israel
![]()
Van Antwerpen naar Israël: Jelle Bataille maakt opvallende overstap naar Maccabi Haifa | sporza
Twee weken nadat hij bij Antwerp opzij werd geschoven, heeft Jelle Bataille een nieuwe ploeg gevonden. De flankverdediger gaat voetballen bij het Israëlische Maccabi Haifa, een opvallende transfer gezien het conflict in het Midden-Oosten.sporza.be
De reactie van de Gent fans zal de volgende zijn:Op SN3 hebben ze een uitlach-topic over de verwarring tussen Genk en Gent. Dat topic heeft nu een fieldday.
Marokkaanse verdediger Essaouabi gaat naar Gent volgens de tekst op de sociale media post van de club. Maar ze taggen wel Genk in datzelfde bericht![]()

Belangrijkste transfers imo Llasana, Saliba en Hatenboer, om ons middenveld te versterken. Wat ook einde verhaal voor Mats Rits zou moeten betekenen. Want ook voor De Cat wordt het een belangrijk seizoen. Verder nog een jonge Servische spits Cvetkovic gehaald, hopelijk als vervanger voor Vasquez die helaas heel vlot scoort deze voorbereiding. En Keita die we in de Duitse 3de klasse gaan halen zijn.Wat heeft rsca nu al binnengehaald ? En wat staat op vertrekken @Hans Moleman ..
Wat is er nu helaas aan het feit dat uwe spits met de ogen dicht scoort. Komt zijn marktwaarde alleen maar ten goede. Voor sommige is het ook nooit goedBelangrijkste transfers imo Llasana, Saliba en Hatenboer, om ons middenveld te versterken. Wat ook einde verhaal voor Mats Rits zou moeten betekenen. Want ook voor De Cat wordt het een belangrijk seizoen. Verder nog een jonge Servische spits Cvetkovic gehaald, hopelijk als vervanger voor Vasquez die helaas heel vlot scoort deze voorbereiding. En Keita die we in de Duitse 3de klasse gaan halen zijn.
Zowel Stroeykens, die genoemd wordt bij PSV, en Verschaeren nog maar 1 jaar contract. En lijken die niet bij te tekenen. Ashimeru wordt ook bij de vertrekkers genoemd.
Nieuw middenveld was broodnodig. Maar zowat alle transfers toch nog een groot vraagteken.
Ik las het. Maar die heeft nog een verkrachtingszaak boven zijn hoofd hangen zeker?Hoofdkandidaat om Baah te vervangen zou momenteel oude bekende Junya Ito zijn.
Ik las het. Maar die heeft nog een verkrachtingszaak boven zijn hoofd hangen zeker?
Als ze hem gaan verkopen is dat een goeie zaak. Maar als dat ervoor zorgt dat deze hier nog een kans krijgt vind ik dat slecht nieuws. Want draai het of keer het zoals je wil, maar blijft voetballend een ramp, die ik niet wil zien in de spits van onze club.Wat is er nu helaas aan het feit dat uwe spits met de ogen dicht scoort. Komt zijn marktwaarde alleen maar ten goede. Voor sommige is het ook nooit goed
Ah ok. Dat wist ik niet. Ik had wel iets gelezen van zoiets. In België was die wel goed maar geen idee wat die de voorbije jaren heeft gepresteerdDat is al afgehandeld vorige zomer.
Spits moet scoren. Als die er volgend jaar 30 maakt zonder meevoetballen. Is dat toch allemaal goed. Ik zie het probleem niet. Liever een scorende spits dan eentje die meevoetbalt maar er geen kan maken. Dolberg is een goede voetballer maar scoort in topmatchen quasi nooit. Zo win je de toppers ook nietAls ze hem gaan verkopen is dat een goeie zaak. Maar als dat ervoor zorgt dat deze hier nog een kans krijgt vind ik dat slecht nieuws. Want draai het of keer het zoals je wil, maar blijft voetballend een ramp, die ik niet wil zien in de spits van onze club.
Maar dat ligt niet aan hem maar aan de ploeg die gewoon te zwak isSpits moet scoren. Als die er volgend jaar 30 maakt zonder meevoetballen. Is dat toch allemaal goed. Ik zie het probleem niet. Liever een scorende spits dan eentje die meevoetbalt maar er geen kan maken. Dolberg is een goede voetballer maar scoort in topmatchen quasi nooit. Zo win je de toppers ook niet
Ligt natuurlijk vooral aan hoe we Dolberg al te vaak gebruiken en wie er rond hem staat. Moet al te vaak veel te laag op het veld de bal komen halen. De periodes dat we goed voetbalden kon Dolberg gewoon veel makkelijker scoren. In het moderne voetbal moet een spits trouwens meer doen dan enkel scoren. Maar goed, onder Hasi zal uiteraard geen modern voetbal gespeeld worden.Spits moet scoren. Als die er volgend jaar 30 maakt zonder meevoetballen. Is dat toch allemaal goed. Ik zie het probleem niet. Liever een scorende spits dan eentje die meevoetbalt maar er geen kan maken. Dolberg is een goede voetballer maar scoort in topmatchen quasi nooit. Zo win je de toppers ook niet
Deels zeker waar. Maar ik wil het toch eerst nog zien. Want in de 1 tegen 1 duels tegen Union, Brugge , Genk delfde hij steeds zwaar het onderspitMaar dat ligt niet aan hem maar aan de ploeg die gewoon te zwak is
Je moet hem ook geen duels laten uitvechten met Ordonez, Burgess en co, je moet hem in de box krijgen en dan gaat ie wel de nodige spitsengoals makenDeels zeker waar. Maar ik wil het toch eerst nog zien. Want in de 1 tegen 1 duels tegen Union, Brugge , Genk delfde hij steeds zwaar het onderspit