Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

ik heb mijn abo ook wel verlengd hoor, ook al heb ik na die PO en het transferbeleid nu helemaal geen vertrouwen.
ik zit eigenlijk eerder op het niveau "PO3 vermijden is een succes" op dit moment.
Wordt sowieso terug een moeilijk en frustrerend seizoen.
PO 2 zal het hoogst haalbare zijn en ik vermoed dat we nog meer kut voetbal gaan zien dan vorig seizoen.

Ja deze middag, de update van 17u was 6 +1, maakt ni veel uit tis sowieso geld int water denk ik.
Sjah of niet hé.
Zou niet de eerste speler zijn die ploeg A niet doorbreekt om bij een andere dat wel te doen.
Maar ja, het kan ook tegenvallen.

Sjah of niet hé.
Zou niet de eerste speler zijn die ploeg A niet doorbreekt om bij een andere dat wel te doen.
Maar ja, het kan ook tegenvallen.
Zou bij de jeugd van City wel redelijk goed zijn geweest, maar City liet hem ook wel mooi gaan en eerlijk gezegd zie ik weinig meerwaarde dan hard rennen. Soit, voor mij mag hij ontploffen bij Brugge en voor 100 miljoen verkocht worden!

Ik hoor toch enkel negatieve dingen over hem, hopelijk kan hij mijn ongelijk bewijzen natuurlijk.
Lees eens het scouting verslag op SN3, is alvast redelijk positief daar. En dat is van een echte scout - dateert wel van ff terug.
(ik ga het hier niet zomaar plaatsen wel, lijkt me niet ok)

Lees eens het scouting verslag op SN3, is alvast redelijk positief daar. En dat is van een echte scout - dateert wel van ff terug.
(ik ga het hier niet zomaar plaatsen wel, lijkt me niet ok)
Ik ken de speler totaal niet. Dus heb er geen oordeel over. Ik lees alleen wat de reacties zijn in Nederland op sociale media en die zijn toch vooral blij om er vanaf te zijn omdat ze steevast met 10 op het veld stonden. Benieuwd of die hier dan een ander gelaat kan tonen. Zou veel snelheid hebben, maar dat zou ook alles zijn:

Nieuwsblad:

In Nederland worden er wenkbrauwen gefronst. Met de nakende transfer van Carlos Forbs is Club Brugge op weg om Ajax te verlossen van een van de grootste floptransfers van de afgelopen jaren. 14,5 miljoen euro betaalden de Amsterdammers twee zomers geleden om hem binnen te halen, maar een zwak seizoen en een anonieme uitleenbeurt later zijn ze maar wat blij dat ze nog de helft van dat bedrag kunnen recupereren.

Zou toch om 6+1 aan bonussen gaan. Nog altijd blij mee.

Je weet natuurlijk nooit hoe hij het gaat doen bij Brugge he. Misschien vindt hij zijn vorm terug. Dat hij mislukt is bij Ajax en Wolves wilt nog niet direct iets zeggen. Al gaat het wel moeilijk worden in een land waar de ruimtes veel kleiner zijn.

Wa fimkes gekeken van Forbs , T is een beetje nen Amuzu maar zonder een schot :) ( snel en baggervoorzetten)
Kan natuurlijk defensies pijn doen
ik kweet ni hoe het zit met jullie spitsen maar ik had dit geld aan ne spits geven ( of meer)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of Club nog spitsen gaat kopen. Ze hebben al Tresoldi gehaald en naast Vermant denk ik dat ze ook gaan inzetten op Furo en/of Campbell uit NXT. Zal ook afhangen of Nilsson verkocht wordt of niet.

Niks geleerd van Yaremchuk.
Bedrag is toch niet vergelijkbaar? Club is financieel nog sterker en qua prijs valt deze niet op met hun andere aankopen terwijl Yaremchuck toch echt wel een zeer hoog bedrag was voor een speler waar, bijna iedereen op voorhand al twijfels had.

Dat Ajax ooit 14,5 mil hebben betaald moet toch wijzen op iets van voetballend vermogen. Heeft nog een jonge leeftijd dus wie weet kan dit meevallen. Wellicht verwachten ze een Noa Lang verhaal? En is die 7 mil een berekend risico.

Bedrag is toch niet vergelijkbaar? Club is financieel nog sterker en qua prijs valt deze niet op met hun andere aankopen terwijl Yaremchuck toch echt wel een zeer hoog bedrag was voor een speler waar, bijna iedereen op voorhand al twijfels had.

Dat Ajax ooit 14,5 mil hebben betaald moet toch wijzen op iets van voetballend vermogen. Heeft nog een jonge leeftijd dus wie weet kan dit meevallen. Wellicht verwachten ze een Noa Lang verhaal? En is die 7 mil een berekend risico.
Ik zou je graag gelijk willen geven, maar laten we zeggen dat die Mislintat-periode totaal niet te vergelijken valt met waar Ajax voor staat. Ik zou zelfs durven te zeggen dat uit die 11/12 aankopen de keeper de beste voeten had :unsure:

Terug
Bovenaan