Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Gewoon verkopen.

Origi er bij vragen tegen 25% loon zou voor Brugge misschien nog leuk zijn. Milan krijgt die sowieso nergens kwijt en dan is het 25% minder betalen inderdaad.

Alleen, die knul is volgens mij helemaal kapot. Doodzonde ook, zelden een groter talent in de spits gezien. Helaas is hij nooit kunnen uitbreken op consistente basis, wel van goudwaarde geweest voor Liverpool.

Milan zitten die zo op hun geld of wat is dat als je Jashari echt willen dat ze de prijs dan betalen. Gast zit al volledig mee zijn hoofd ginder doet me denken aan CDK twee jaar terug die wou ook nie meer mee trainen met Club op het einde.
Je zegt het zelf. Milan zal ook denken aan CDK die hen veel heeft gekost en niet heeft gerendeerd.

Bwa voor dat geld zou ik toch ook wel 2 keer nadenken om de beste van dezelfde club en competitie te gaan halen. Je kan er niet omheen dat de eerste keer mislukt is.
Dat is toch echt zever he. Die zullen sowieso wel 2 keer nadenken als ze zoveel geld neerleggen, maar dat zal weinig te maken hebben met CDK/competitie. Die is trouwens bij Atalanta gewoon een belangrijke speler geworden. Hoeveel spelers zijn niet weg gekocht uit de eredivisie voor veel geld en uiteindelijk mislukt? En toch blijven ze daar gretig geld voor neerleggen. Je kunt ook zeggen dat ze met CDK genoeg kwaliteit in huis hebben gehaald en uiteindelijk hem niet goed gebruikt hebben en dat niet opnieuw willen laten gebeuren :unsure: .

Dat is toch echt zever he. Die zullen sowieso wel 2 keer nadenken als ze zoveel geld neerleggen, maar dat zal weinig te maken hebben met CDK/competitie. Die is trouwens bij Atalanta gewoon een belangrijke speler geworden. Hoeveel spelers zijn niet weg gekocht uit de eredivisie voor veel geld en uiteindelijk mislukt? En toch blijven ze daar gretig geld voor neerleggen. Je kunt ook zeggen dat ze met CDK genoeg kwaliteit in huis hebben gehaald en uiteindelijk hem niet goed gebruikt hebben en dat niet opnieuw willen laten gebeuren :unsure: .
De stap van België naar een absolute topploeg is gewoon voor de meeste veel te groot. Het zou beter zijn dat ze eerst een tussenstap zouden doen. Zoals Charles met Atalanta, alvorens naar een echte topploeg met de gekende druk te gaan. Maar dan zit je aan de centen dat die tussenstap niet de nodige miljoenen kan opbrengen hè. Zelfs een Lukaku en De Bruyne zijn in hun eerste passage mislukt toen ze meteen naar Chelsea gingen en hebben eerst ook een stap terug gezet. Dat is gewoon veel beter voor hun carrière planning

De stap van België naar een absolute topploeg is gewoon voor de meeste veel te groot. Het zou beter zijn dat ze eerst een tussenstap zouden doen. Zoals Charles met Atalanta, alvorens naar een echte topploeg met de gekende druk te gaan. Maar dan zit je aan de centen dat die tussenstap niet de nodige miljoenen kan opbrengen hè. Zelfs een Lukaku en De Bruyne zijn in hun eerste passage mislukt toen ze meteen naar Chelsea gingen en hebben eerst ook een stap terug gezet. Dat is gewoon veel beter voor hun carrière planning
Daar ben ik het zeker mee eens, maar dat is niet het argument dat je gaf. Jij beweerde dat de transfer van CDK hun wat zou afschrikken, terwijl ze gewoon al hetzelfde bedrag (of meer?) hebben geboden voor Jashari. Dan kan je moeilijk spreken over "de transfer van CDK zijn ze nog niet vergeten bij Milan en daarom zijn ze wat voorzichtiger".

Daarnaast is Milan ook gewoon niet meer te topploeg van vroeger. De laatste 10 jaar ocharme 1 keer de serie A gewonnen en 2 keer 2de. Zelfs geen beker gewonnen, laat staan Europees nog iets voorgesteld.

De Bruyne en Lukaku zijn gewoon uitgeleend geweest trouwens. Dat was gewoon het plan toen ze gehaald werden door Chelsea. Ook niet vergeten dat die 2 nog jonger waren dan Jashari en Chelsea ook veel sterker was dan dit Milan.

Soit, ik wil maar zeggen dat de hoogte van het bod van Milan absoluut niet laat uitschijnen dat ze zich laten beïnvloeden door de "mislukte" transfer van CDK. Of Jashari er goed aan doet om naar Milan te gaan of Milan er goed aan doet om Jashari te halen, dat moet nog blijken.

Anthony Moris gaat weg bij Union. Goed cashen in de zandbak bij Al Khaleej of zoiets.

Was wel belangrijk voor de teamspirit enzo maar kwalitatief kunnen we sowieso beter doen

Uiteindelijk gaat Club toch moeten plooien een speler tegen zijn zin houden is nog slechter.
Prestaties gaan naar beneden en volgend jaar krijg je er nog minder voor, bij skov was dat ook wat het geval.

Anthony Moris gaat weg bij Union. Goed cashen in de zandbak bij Al Khaleej of zoiets.

Was wel belangrijk voor de teamspirit enzo maar kwalitatief kunnen we sowieso beter doen
Op zijn 35 jaar en zijn parcours een niet te weigeren kans. Is er al vervanger op het oog of intern?

Op zijn 35 jaar en zijn parcours een niet te weigeren kans. Is er al vervanger op het oog of intern?
Sowieso da ze wel een lijstje hebben, maar misschien geven ze de jonkies ook een kans. De vic "Ik gooi een bal opt veld in de extratijd van een playoff match en doe heel onze club mega onsportief lijken" chambaere misschien?

Brown naar Fenerbahce. die mens zijn goesting was al efkes op, dus niet slecht dat we er vanaf zijn.

maar: 1 inkomende transfer tot nu toe, terwijl toch een aanzienlijk deel van de basiself weg is ondertussen. het ziet er niet geweldig uit.

Brown naar Fenerbahce. die mens zijn goesting was al efkes op, dus niet slecht dat we er vanaf zijn.

maar: 1 inkomende transfer tot nu toe, terwijl toch een aanzienlijk deel van de basiself weg is ondertussen. het ziet er niet geweldig uit.
Met het geld van Brown zal Hautekiet hier wel snel staan.
Of hij een versterking zou zijn, laat ik in het midden.
Ik verwacht bitter weinig van dit seizoen, maar wel mijn abo verlengd :)
Alles boven plaats 7 zou onverhoopt zijn.

Uiteindelijk gaat Club toch moeten plooien een speler tegen zijn zin houden is nog slechter.
Prestaties gaan naar beneden en volgend jaar krijg je er nog minder voor, bij skov was dat ook wat het geval.
En door het Diarra arrest helemaal. Die kan zijn contract gewoon opzeggen voor een fractie van het bedrag. Dat wil je helemaal vermijden als club

Met het geld van Brown zal Hautekiet hier wel snel staan.
Of hij een versterking zou zijn, laat ik in het midden.
Ik verwacht bitter weinig van dit seizoen, maar wel mijn abo verlengd :)
Alles boven plaats 7 zou onverhoopt zijn.
ik heb mijn abo ook wel verlengd hoor, ook al heb ik na die PO en het transferbeleid nu helemaal geen vertrouwen.
ik zit eigenlijk eerder op het niveau "PO3 vermijden is een succes" op dit moment.

ik heb mijn abo ook wel verlengd hoor, ook al heb ik na die PO en het transferbeleid nu helemaal geen vertrouwen.
ik zit eigenlijk eerder op het niveau "PO3 vermijden is een succes" op dit moment.
Is er een PO3 dit seizoen?

Maar niemand degradeert rechtstreeks meen ik he? De laatste speelt tegen de winnaar van de PO uit 1B geloof ik?

Terug
Bovenaan