Zeker weten voor zo een middelmatige voetballer.
Frustrerend wetende dat Denkey dan zou weinig heeft opgebracht (zeker als je kijkt wat hij bracht vs Baah.)Bonsu Baah dus voor 17 miljoen naar Saoudie-Arabië. Mooi bedrag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker weten voor zo een middelmatige voetballer.
Frustrerend wetende dat Denkey dan zou weinig heeft opgebracht (zeker als je kijkt wat hij bracht vs Baah.)Bonsu Baah dus voor 17 miljoen naar Saoudie-Arabië. Mooi bedrag.
Oef die scoorde alleen maar tegen KVKColassin van Beerschot naar Charleroi.
Frustrerend wetende dat Denkey dan zou weinig heeft opgebracht (zeker als je kijkt wat hij bracht vs Baah.)
Simpel hè. Voor dat geld altijd laten gaan met de statistieken dat die kan voorleggen.Club van afkomst bepaalt nu eenmaal veel. Als Denkey van bvb Genk was gekomen met zijn spel en cijfers was dat zeker tien miljoen meer geweest. Net zoals Baah ook voor heel wat minder vertrokken zou zijn bij Cercle.
Nu. Baah heeft dit seizoen wel heel wat stappen gezet. Verdedigend, druk zettend, dreiging, ... Hij stond een pak verder als de non-voetballer van het seizoen ervoor en was op dat vlak zeer belangrijk voor ons. Maar het belangrijkste voor een aanvallende flank, nl. de efficiëntie was veraf en ik twijfelde of die die belangrijke stap ging zetten. En ik vermoed dat die twijfel er intern ook was. 17 miljoen zonder bonussen cashen of hopen dat een derde seizoen die noodzakelijke laatste stap teweeg brengt om dan geen tien miljoen meer te pakken? Beuwh...
Club zou edozie willen, zou ik content mee zijn was en van de enige waar ik schrik van had bij rsca
En 7 van de 10 matchen geblesseerd. Dat is de reden dat Anderlecht geen poging meer doet. Deze snap ik niet goed van Club uit, want is sowieso een hele dure vogel in loon en transferAllez nu, middelmatige voetballer at best. Hebt ge als Club niks aan.
Blijkbaar niks van aan. Gelukkig als ik dat zo lees van jullie.En 7 van de 10 matchen geblesseerd. Dat is de reden dat Anderlecht geen poging meer doet. Deze snap ik niet goed van Club uit, want is sowieso een hele dure vogel in loon en transfer
Oef die scoorde alleen maar tegen KVK
Wel nog een leuke speler indien fit. Maar Club moet idd wel hoger mikken.Blijkbaar niks van aan. Gelukkig als ik dat zo lees van jullie.
Met diene nieuwe Reits hebben ze precies wel ne goeie binnen -> die zijn goal tegen Rangers was wel zéér netjes!Wel nog een leuke speler indien fit. Maar Club moet idd wel hoger mikken.
Goh matig. Dat viel wel mee afgelopen seizoen, maar de statistieken bleven uit. Hij werkte hard.Zeker weten voor zo een middelmatige voetballer.
Tobias Lawal is dus binnen. Contract voor seizoenen.Die "beuwh" was ook redelijk sarcastisch. Voor mij was er nul twijfel, zeker met een Sternberg in de kern
Tobias Lawal van LASK Linz zou onze nieuwe keeper worden. Blijkbaar heel goed maar ook best blessuregevoelig.
Inderdaad, gewoon crazy dat we daar zoveel geld voor krijgen... hopelijk gaat dat geld naar een goede spitsTalbi officieel wegcijferen, da speelt twee goede matchen en denkt dat hij de Pl al aankan