Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Op het vertrek van Ordonez hebben ze al geanticipeerd met Osunji aan te trekken. Sabbe heeft ook nog gedepanneerd op de linksback en dan heb je rechts nog Siquet. Er moet zeker nog iets bijkomen, maar 't is niet dat het superdringend is. En wie weet, komt er nog eentje over van Club Nxt.
Vooraan zouden Campbell en Furo al de oversteek maken naar de A-ploeg.

Jashari heeft blijkbaar zijn kat gestuurd om mee te gaan op oefenstage. Tot zover : hij zit er niets mee in om nog een jaar te blijven.

Bij zo'n streken vernietig ik liever mijn kapitaal dan hem zijn goesting te geven. Maar dat ben ik...
Zou ik ook doen. Probleem is dat die mannen het niet meer voor de club doen waar ze voor spelen. Geld is veel belangrijker dan een club. En zo zijn ze bijna allemaal.

En hem nu zijn zin niet geven... Als hij dan er half de brui aan geeft. Doe je ook aan kapitaalvernietiging. Het is een moeilijke situatie altijd.

Een club moet ook geld verdienen en zeker met aandeelhouders gaan ze niet lachen met kapitaalvernietiging. Club maakt dit nog het minst mee door hun successen, maar bij de jojo club die wij zijn komt zoiets meermaals voor.

Zou ik ook doen. Probleem is dat die mannen het niet meer voor de club doen waar ze voor spelen. Geld is veel belangrijker dan een club. En zo zijn ze bijna allemaal.

En hem nu zijn zin niet geven... Als hij dan er half de brui aan geeft. Doe je ook aan kapitaalvernietiging. Het is een moeilijke situatie altijd.

Ja dat begrijp ik. En ik begrijp Jashari zijn redenen ook wel. Punt is echter dat als je buigt en plooit voor Jashari en ga je dat ook doen voor de volgende. En is dat evengoed kapitaalsvernieting op lange termijn. Want ze weten dan toch dat ze uw ploeg zijn hand kunnen omwringen door zo te ageren.

Al is er natuurlijk een significant verschil wanneer er op voorhand zoiets zou overeengekomen zijn. Of wanneer dat volledige interne keuken blijft.
Maar door zo'n actie komt dat buiten en wordt ook de druk weggehaald bij de andere Clubs.

Ja dat begrijp ik. En ik begrijp Jashari zijn redenen ook wel. Punt is echter dat als je buigt en plooit voor Jashari en ga je dat ook doen voor de volgende. En is dat evengoed kapitaalsvernieting op lange termijn. Want ze weten dan toch dat ze uw ploeg zijn hand kunnen omwringen door zo te ageren.

Al is er natuurlijk een significant verschil wanneer er op voorhand zoiets zou overeengekomen zijn. Of wanneer dat volledige interne keuken blijft.
Maar door zo'n actie komt dat buiten en wordt ook de druk weggehaald bij de andere Clubs.
De vraag is vanaf wanneer je plooit hè. Als ze nu 5 miljoen zouden bieden, vind ik het een andere situatie dan wat er nu op tafel ligt. Ze hebben Jashari voor 6 miljoen gehaald en kunnen er een jaar later 30 miljoen winst voor maken, en dat is nog onvoldoende voor Club. En dan begrijp ik in dit geval toch wel meer de speler als de club. Naar Belgische normen is dit toch gewoon een jackpot dat je krijgt. Ik snap natuurlijk dat Brugge er het maximale wilt uithalen. 100 procent te begrijpen. Maar ergens moeten ze ook beseffen dat wat er ligt, niet niks is.

De vraag is vanaf wanneer je plooit hè. Als ze nu 5 miljoen zouden bieden, vind ik het een andere situatie dan wat er nu op tafel ligt. Ze hebben Jashari voor 6 miljoen gehaald en kunnen er een jaar later 30 miljoen winst voor maken, en dat is nog onvoldoende voor Club. En dan begrijp ik in dit geval toch wel meer de speler als de club. Naar Belgische normen is dit toch gewoon een jackpot dat je krijgt
Voor mij bespreek je dergelijke zaken in de interne keuken, maar zorg je wel dat je 1 front vormt naar buiten.

Dan kan je nog intern pushen om het toch te aanvaarden na lang wikken en wegen. Maar zoals gezegd, dat is gemakkelijk gezegd door mij. Jashari weet ook dat zijn loon significant stijgt. En dat er zoals je zegt een serieus bedragje naar Club gaat. Al blijft het ook voor een stuk een aderlating voor Club als hij weg is of gaat.

De Cuyper naar Brighton officieel!

Mooie stap voor hem, zal zich daar zeker verder kunnen ontwikkelen.
Vind ik een goede keuze qua ploeg. Spelen wel een ander systeem dan Brugge geloof ik, maar dat is wel een ploeg met een goede filosofie.

Voor mij bespreek je dergelijke zaken in de interne keuken, maar zorg je wel dat je 1 front vormt naar buiten.

Dan kan je nog intern pushen om het toch te aanvaarden na lang wikken en wegen. Maar zoals gezegd, dat is gemakkelijk gezegd door mij. Jashari weet ook dat zijn loon significant stijgt. En dat er zoals je zegt een serieus bedragje naar Club gaat. Al blijft het ook voor een stuk een aderlating voor Club als hij weg is of gaat.
Als hij verplicht moet blijven en geen goesting meer heeft, is het ook een aderlating. En dan kost het misschien veel meer geld

Als Milan zijnde zou ik nu gewoon mijn bod intrekken. Als hij dit nu bij Club al gaat doen, dan gaat hij dat later mogelijks ook bij Milan doen als een échte topclub komt aankloppen.

Zo'n gedrag zal ik nooit snappen. We zijn ocharme begin juli.

De vraag is vanaf wanneer je plooit hè. Als ze nu 5 miljoen zouden bieden, vind ik het een andere situatie dan wat er nu op tafel ligt. Ze hebben Jashari voor 6 miljoen gehaald en kunnen er een jaar later 30 miljoen winst voor maken, en dat is nog onvoldoende voor Club. En dan begrijp ik in dit geval toch wel meer de speler als de club. Naar Belgische normen is dit toch gewoon een jackpot dat je krijgt. Ik snap natuurlijk dat Brugge er het maximale wilt uithalen. 100 procent te begrijpen. Maar ergens moeten ze ook beseffen dat wat er ligt, niet niks is.
Ik vind dit klinkklare onzin. Bij het eerste het beste bod meteen je kat sturen slaat nergens op. Zoals eerder al gezegd: zo kan je enkel bod meteen accepteren als verkopende club zijnde.

Dus nee, de speler valt hier helemaal niet 'meer' te begrijpen dan de club.

Als hij verplicht moet blijven en geen goesting meer heeft, is het ook een aderlating. En dan kost het misschien veel meer geld

Maar dan hypothekeert hij ook zijn eigen carrière hé. Ja, hij is blijkbaar grote fan van Milan, en geen garantie dat hij later in zijn carrière nog eens de kans gaat krijgen om daar te gaan spelen, maar die kans verkleint alleen maar als hij volgend seizoen tegen zijn goesting op het veld staat.

Ik vind dit klinkklare onzin. Bij het eerste het beste bod meteen je kat sturen slaat nergens op. Zoals eerder al gezegd: zo kan je enkel bod meteen accepteren als verkopende club zijnde.

Dus nee, de speler valt hier helemaal niet 'meer' te begrijpen dan de club.
Milan heeft het bod toch al 2 keer omhoog gebracht? Dus dit is toch niet meer het eerste het beste bod? Ze gaan ook niet blijven stijgen. Het bod ligt nu al hoger dan zijn marktwaarde. Als ik in de schoenen van Jashari zou staan, zou ik het nu toch ook zo gaan spelen. Want op den duur is het gewoon hebzucht van de club en gunnen ze jou geen transfer. Ik zou er dan persoonlijk ook niet vrolijk van worden en dan ga je naar een oorlog met je speler, waar niemand beter van gaat worden.

Als dit een bod zou zijn dat een pak lager ligt dan zijn marktwaarde, zou ik jou zeker begrijpen. Maar dat is hier niet het geval

Laatst bewerkt:
Talbi wellicht naar sunderland men spreekt over 20 miljoen.
We zullen op ne zak geld zitten hopelijk trekken ze dan wel de juiste spelers aan.
Ajax heeft na hun goede CL ook bakken geld gekregen en kijk waar ze nu staan...
Overmars zijn vertrek doorbrak de toekomstvisie.

Brugge moet vooral zien dat ze quasi dubbel of anderhalf vervangen om ook in de breedte wat bij te halen. Onyedika en elke andere vertrekker vervang je met 1-2 spelers. Graag een talentje, maar hier en daar ook een bijkomende instant concurrent. Want Brugge heeft het laten afweten in de breedte door die lange Europese campagne.

Talbi vind ik moeilijker om te vervangen. Daar zat nog meer rek op in de toekomst maar was ook nog niet helemaal doorontwikkeld.

Zeer benieuwd wat Club gaat doen want ze laten heel veel vertrekken. Ik zie weinig inkomende transfers. Zo maak je het jezelf erg moeilijk. Matig huiswerk verweet ik hen vorige keer ook. Deze weelde aan geld smelt als sneeuw voor de zon als je niet oppast.

Milan heeft het bod toch al 2 keer omhoog gebracht? Dus dit is toch niet meer het eerste het beste bod? Ze gaan ook niet blijven stijgen. Het bod ligt nu al hoger dan zijn marktwaarde. Als ik in de schoenen van Jashari zou staan, zou ik het nu toch ook zo gaan spelen. Want op den duur is het gewoon hebzucht van de club en gunnen ze jou geen transfer. Ik zou er dan persoonlijk ook niet vrolijk van worden en dan ga je naar een oorlog met je speler, waar niemand beter van gaat worden.

Als dit een bod zou zijn dat een pak lager ligt dan zijn marktwaarde, zou ik jou zeker begrijpen. Maar dat is hier niet het geval
Zijn waarde is 32m

Het laatste bod van Milan is volgens mij ~30 miljoen.

Club gaat niet onder zijn waarde verkopen hè.

Terug
Bovenaan