Agony
Well-known member
En de Coach die het maar last minute te horen kreeg.. vreemd toch.Verlinden naar OHL...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de Coach die het maar last minute te horen kreeg.. vreemd toch.Verlinden naar OHL...![]()
Raar, die kan toch wel beter denk ik dan.
Goede voetballer, maar zaten de topclubs daar nu al op te wachten? OHL lijkt me een goede tussenstap.Had ook een aanbod uit Duitsland maar OHL bood meer doekoe's. Toch maar triestige beslissing dan.
Goede voetballer, maar zaten de topclubs daar nu al op te wachten? OHL lijkt me een goede tussenstap.
Binnen enkele jaren zien we hem dus schitteren in de 4e editie van Masters of MadnessDe stap van Beerschot naar een topclub is snel gezet en snel overbrugbaar! Zeer goede ploeg daar op't Kiel!

Belooft het nog een drukke dag te worden in Anderlecht? Er doen alvast heel wat geruchten de ronde over Francis Amuzu. De winger zou in de belangstelling staan van Napoli, de club van Rode Duivel Romelu Lukaku.
In Napels moeten ze evenwel nog heel wat puzzelstukjes leggen, dus een uitgemaakte zaak is het nog niet. Ook de Franse tweedeklasser Paris FC heeft interesse om Amuzu weg te halen in Brussel.
Als het vandaag niet lukt voor Amuzu, kan hij nog altijd hoop koesteren voor een Braziliaans avontuur. Gremio heeft ook zijn oog laten vallen op Amuzu en daar is de transfermarkt nog open tot 28 februari.
De Romme heeft een Fifa maatje nodig ehDus: ofwel naar de leider van de Serie A, een Franse tweedeklasser of een Braziliaanse middenmotor. Doet me toch opnieuw de vraag stellen, als ie naar Napoli gaat, wat gaat die daar doen?
Voor 1,5 miljoen een goedkope invaller wel.Dus: ofwel naar de leider van de Serie A, een Franse tweedeklasser of een Braziliaanse middenmotor. Doet me toch opnieuw de vraag stellen, als ie naar Napoli gaat, wat gaat die daar doen?
Maar zijn naam leek wel op Mazzu hè. Dan kan je die toch niet wegdoen zeker!Eerst 9 miljoen afwijzen en nu voor minder dan 2 miljoen weg, man man man...
Als hij door het raam van de kantine schiet tot in de keuken misschien.Een niet-basisspeler die naar Napoli zou gaan. Zou toch straf zijn moest die daar belanden en potten kunnen breken.
nu ook officieelMohamed Bayo van Lille wordt in principe vandaag nog voorgesteld bij Antwerp. Eindelijk broodnodige versterking in aanvallend compartiment. Ik denk echt dat die in Belgie wel potten kan breken. Speelde af en toe en had vorig jaar een zeer goed jaar toen hij uitgeleend werd. Lille betaalde nog 14 miljoen voor hem enkele jaren geleden en stond zelfs gewoon in de basis deze week bij de Ch League.
Als jullie dan toch allebei de handdoek gooien, kan het nog wel een leuke titelstrijd worden tussen de rest.

Onuachu had nu wel een serieuze impact op iedere match die hij speelde en op het totaal spel van Genk toen. Terwijl Skov soms een match over de streep kon trekken met een klasseflits.Club lijkt een Genkje te doen zoals met Onuachu. Een statistiekenman als Skov laten vertrekken zonder vervanging mid-season. Verschil is dat ze nu al achtervolgen.