Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Mohamed Bayo van Lille wordt in principe vandaag nog voorgesteld bij Antwerp. Eindelijk broodnodige versterking in aanvallend compartiment. Ik denk echt dat die in Belgie wel potten kan breken. Speelde af en toe en had vorig jaar een zeer goed jaar toen hij uitgeleend werd. Lille betaalde nog 14 miljoen voor hem enkele jaren geleden en stond zelfs gewoon in de basis deze week bij de Ch League.

Belooft het nog een drukke dag te worden in Anderlecht? Er doen alvast heel wat geruchten de ronde over Francis Amuzu. De winger zou in de belangstelling staan van Napoli, de club van Rode Duivel Romelu Lukaku.

In Napels moeten ze evenwel nog heel wat puzzelstukjes leggen, dus een uitgemaakte zaak is het nog niet. Ook de Franse tweedeklasser Paris FC heeft interesse om Amuzu weg te halen in Brussel.

Als het vandaag niet lukt voor Amuzu, kan hij nog altijd hoop koesteren voor een Braziliaans avontuur. Gremio heeft ook zijn oog laten vallen op Amuzu en daar is de transfermarkt nog open tot 28 februari.

Dus: ofwel naar de leider van de Serie A, een Franse tweedeklasser of een Braziliaanse middenmotor. Doet me toch opnieuw de vraag stellen, als ie naar Napoli gaat, wat gaat die daar doen?

Een niet-basisspeler die naar Napoli zou gaan. Zou toch straf zijn moest die daar belanden en potten kunnen breken.
Als hij door het raam van de kantine schiet tot in de keuken misschien.

Verlinden is ook maar een domme en matige speler tbh. OHL is zijn plafond, als het dan al niet over en out is...

Mohamed Bayo van Lille wordt in principe vandaag nog voorgesteld bij Antwerp. Eindelijk broodnodige versterking in aanvallend compartiment. Ik denk echt dat die in Belgie wel potten kan breken. Speelde af en toe en had vorig jaar een zeer goed jaar toen hij uitgeleend werd. Lille betaalde nog 14 miljoen voor hem enkele jaren geleden en stond zelfs gewoon in de basis deze week bij de Ch League.
nu ook officieel

kan Janssen ook eens wat rust krijgen hopelijk

Volgens HLN zou Club niets meer halen.

Dus je gaat de strijd aan op 3 fronten met maar 3 opties voor 2 flanken (Tzolis (die wat vermoeid oogt), Talbi (nog jong) en Skoras (een schim van de PO-versie van vorig jaar)) en enkel lastig scorende spitsen (Nilsson en Jutgla en Vermant als pure backup). Ik vrees dat je hiermee de titel wel te grabbel gooit, behalve als de flanken fit en in vorm blijven/geraken en de algemene efficiëntie wordt opgeschroefd.

Toch wel een heel belangrijke keuze in de titelstrijd. Het kan flauw klinken, maar ik was Brugge hun transfers vandaag effectief met spanning aan het opvolgen.
Uiteraard nog altijd de beste kern van het land, maar hadden die hier een topper gehaald, had ik bij wijze van spreken al de handdoek gegooid.

Club lijkt een Genkje te doen zoals met Onuachu. Een statistiekenman als Skov laten vertrekken zonder vervanging mid-season. Verschil is dat ze nu al achtervolgen.

Club lijkt een Genkje te doen zoals met Onuachu. Een statistiekenman als Skov laten vertrekken zonder vervanging mid-season. Verschil is dat ze nu al achtervolgen.
Onuachu had nu wel een serieuze impact op iedere match die hij speelde en op het totaal spel van Genk toen. Terwijl Skov soms een match over de streep kon trekken met een klasseflits.

Niet te vergelijken dus imo.

Terug
Bovenaan