Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Vraag me toch oprecht af hoe ze dat financieel trekken in Brussel. Een Origi heeft bvb geen simpele looneisen. Anders had die al lang bij ons gezeten bvb.

Vraag me toch oprecht af hoe ze dat financieel trekken in Brussel. Een Origi heeft bvb geen simpele looneisen. Anders had die al lang bij ons gezeten bvb.
Zou over een huur gaan. Die verdiend 6 miljoen per jaar. Anderlecht kan dat enkel betalen indien Milan daar 5 miljoen van betaald ofzo

Samuel Edozie van Southampton zou zijn medische testen aan het afleggen zijn voor een overgang naar Anderlecht, betreft een huur zonder aankoopoptie.

Praet zou naar Antwerp gaan. Benieuwd wat die nog kan, want speelt toch ook al lange tijd niet meer. Hele zomer zonder club op zijn eigen getraind. Dus veel interesse zal er niet geweest zijn.

Daci naar Deinze. Iemand meer insight over deze speler? Te weinig voor 1e klasse? Blijkbaar vorig jaar uitgeleend aan Beveren maar daar ook niet al te veel potten gebroken.

Ik weet niet goed wat te denken:
- Is Praet een overschatte voetballer geweest?
- Heeft Praet er net te weinig uitgehaald?
Stel dat hij het goed tot heel goed doet bij Antwerp, dan gaat die toch niet meer terug naar het buitenland?
Ik vond die bij Anderlecht wel goed. Maar de wissel van de 10 naar een 8 heeft hem in mijn ogen geen deugd gedaan voor zijn carrière.
Nu bijna 2 jaar niet gespeeld. Benieuwd wat hij nog kan. Als die zijn niveau van bij Anderlecht haalt , zeker een aanwinst. Als die hetzelfde doet als de laatste seizoenen , eerder een dure last. Ik vond die bij de Rode Duivels ook altijd heel pover acteren. Hopelijk kan hij zijn carrière herlanceren

Ik weet niet goed wat te denken:
- Is Praet een overschatte voetballer geweest?
- Heeft Praet er net te weinig uitgehaald?
Stel dat hij het goed tot heel goed doet bij Antwerp, dan gaat die toch niet meer terug naar het buitenland?
Toch mooie seizoenen gehad in Italië. Maar die stap naar de top niet gezet. Bij Leicester ook niet gebracht wat verwacht werd. Ook al te vaak geblesseerd.

Terug
Bovenaan