Allez dan toch aanvallende versterking gearriveerd.
Blijkbaar willen ze ook Origi halen
Blijkbaar willen ze ook Origi halen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou over een huur gaan. Die verdiend 6 miljoen per jaar. Anderlecht kan dat enkel betalen indien Milan daar 5 miljoen van betaald ofzoVraag me toch oprecht af hoe ze dat financieel trekken in Brussel. Een Origi heeft bvb geen simpele looneisen. Anders had die al lang bij ons gezeten bvb.
Ge hebt 20 mil van Debast en 3 mil uitgegeven , denk dat er nog wat overschot is ( niet veel ofc)Vraag me toch oprecht af hoe ze dat financieel trekken in Brussel. Een Origi heeft bvb geen simpele looneisen. Anders had die al lang bij ons gezeten bvb.
Ze hebben nu weer ene gehuurd en daar zal het nog bij blijven. Er is echt weinig uitgegeven deze periodeGe hebt 20 mil van Debast en 3 mil uitgegeven , denk dat er nog wat overschot is ( niet veel ofc)
Het is wel opvallend nu pak je nog deftig u punten. Maar mag nie veel gebeuren met dolberg ,amuzzuEerste transferperiode ooit denk ik dat we geen aanvallende versterking gaan halen. Ongelofelijk eigenlijk als je weet wat je moet zoeken
Sowieso die hoopt ooit trainer te zijn bij onsVerwacht maar wat meer lof van HVH richting Club het komende seizoen.
Is al officieel aangekondigd.Samuel Edozie van Southampton zou zijn medische testen aan het afleggen zijn voor een overgang naar Anderlecht, betreft een huur zonder aankoopoptie.
Flankaanvaller, kan zowel links als rechts als ik het goed heb.Is al officieel aangekondigd.
Voor welke positie is deze speler ?
Ik weet niet goed wat te denken:Praet naar Antwerp.
Alle handtekeningen staan op papier: Antwerp haalt transfervrije Dennis Praet binnen
https://www.hln.be/antwerp/alle-han...t-transfervrije-dennis-praet-binnen~aff16a6c/
Ik vond die bij Anderlecht wel goed. Maar de wissel van de 10 naar een 8 heeft hem in mijn ogen geen deugd gedaan voor zijn carrière.Ik weet niet goed wat te denken:
- Is Praet een overschatte voetballer geweest?
- Heeft Praet er net te weinig uitgehaald?
Stel dat hij het goed tot heel goed doet bij Antwerp, dan gaat die toch niet meer terug naar het buitenland?
Toch mooie seizoenen gehad in Italië. Maar die stap naar de top niet gezet. Bij Leicester ook niet gebracht wat verwacht werd. Ook al te vaak geblesseerd.Ik weet niet goed wat te denken:
- Is Praet een overschatte voetballer geweest?
- Heeft Praet er net te weinig uitgehaald?
Stel dat hij het goed tot heel goed doet bij Antwerp, dan gaat die toch niet meer terug naar het buitenland?
Had zeker mooi geweest, maar ik snap de uitleg ook wel dat hij dan iemand als Stroeykens zou blokkeren. Dat wil je ook niet natuurlijk.Anderlecht had die toch gewoon moeten binnenhalen.