Babaluna
Well-known member
Idem. Dendoncker /leoni /mario als er geen transfers meer komen voor het middenveld. Neerpede Boys!!!En toch moet Stroeykens gewoon altijd uwen 10 zijn. Verliest veel teveel van zijn kwaliteiten op de flank.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem. Dendoncker /leoni /mario als er geen transfers meer komen voor het middenveld. Neerpede Boys!!!En toch moet Stroeykens gewoon altijd uwen 10 zijn. Verliest veel teveel van zijn kwaliteiten op de flank.
Zal idd wss niet snel gebeuren, maar een mens kan maar dromen. Alleenheerser op de 6 zal hij wel niet meer zijn. Vorig jaar was Diawara zowat zijn enige concurrent daar.

Geruchten zijn maar geruchten hè.Dromen? Ik dacht dat je sprak over geruchten, en plots zijn het dromen?
IK was al aan het dromen over een serieuze versterking op ons middenveld...

Mooi transferzomertje toen Verbeke en zijn scoutingteam het eens alleen mochten proberen. Ishaq, Angulo en DiawaraIshak brol is weg. Dat liep er ook nog rond![]()

Mja uitgeleend zie ik. Die staat daar binnen 6 maanden terugMooi transferzomertje toen Verbeke en zijn scoutingteam het eens alleen mochten proberen. Ishaq, Angulo en Diawara![]()

Scouting trekt precies ook nie op veel bij FeyenoordIn plaats van Skov dan?![]()

Brugge wilt hem niet meer laten gaan.In plaats van Skov dan?![]()
11 miljoen en bonussen voor Dreyer. Strik er rond en bye bye. Al zitten we dan op die flank met niemand meer. Want vervanging zullen er niet gaan halenJah, Feyenoord wil/kan geen 20M betslen voor Skov. Hun eerste bod was ochot 11M + bonussen. 2e bod kwam ook niet in de buurt van vp. Ik vind 20 zelfs aan de relatief lage kant, al is het te verdedigen wegens zijn blessuregevoeligheid.
Gezien zijn leeftijd ("al" 25) en zijn blessuregevoeligheid (en wisselvalligheid) is 20 denk ik toch veruit het hoogste dat je kan krijgen.Jah, Feyenoord wil/kan geen 20M betslen voor Skov. Hun eerste bod was ochot 11M + bonussen. 2e bod kwam ook niet in de buurt van vp. Ik vind 20 zelfs aan de relatief lage kant, al is het te verdedigen wegens zijn blessuregevoeligheid.
Rits is opgeleid als rechtsbuiten11 miljoen en bonussen voor Dreyer. Strik er rond en bye bye. Al zitten we dan op die flank met niemand meer. Want vervanging zullen er niet gaan halen
Sardella rechtsbuiten en Foket rechtsachter?11 miljoen en bonussen voor Dreyer. Strik er rond en bye bye. Al zitten we dan op die flank met niemand meer. Want vervanging zullen er niet gaan halen

11 miljoen voor Skov OlsenJah, Feyenoord wil/kan geen 20M betslen voor Skov. Hun eerste bod was ochot 11M + bonussen. 2e bod kwam ook niet in de buurt van vp. Ik vind 20 zelfs aan de relatief lage kant, al is het te verdedigen wegens zijn blessuregevoeligheid.
Feyenoord wou de vraagprijs betalen, maar Brugge wou hem niet meer laten gaan.11 miljoen voor Skov Olsen
Kan me ook niet voorstellen dat Skov naar Feyenoord zou willen. Kan je toch beter bij Brugge blijven me dunkt.
Als dat is, had ik die toch laten gaan. Bij Skov is het waarschijnlijk nu weer wachten tot hij geen goesting meer heeft. Is een zeer goede voetballer maar in zijn hoofd zit het niet goedFeyenoord wou de vraagprijs betalen, maar Brugge wou hem niet meer laten gaan.
Ik vind het niet erg. Skov is idd een goede speler, maar rotmentaliteit. Al had ik ze graag 10 miljoen of meer willen zien neerleggen voor Dreyer. Dan had ik wel gelachen.Als dat is, had ik die toch laten gaan. Bij Skov is het waarschijnlijk nu weer wachten tot hij geen goesting meer heeft. Is een zeer goede voetballer maar in zijn hoofd zit het niet goed
10 miljoen, das een koopje. Dat is wel 5 miljoen onder de marktprijs van Dreyer he.Ik vind het niet erg. Skov is idd een goede speler, maar rotmentaliteit. Al had ik ze graag 10 miljoen of meer willen zien neerleggen voor Dreyer. Dan had ik wel gelachen.