Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Feyenoord zich gemeld voor Dreyer, te lezen op Twitter.

Er is hoop. Toch tot vanavond 12 uur. :)
Met dat geld moeten ze dan wel nog 2 wingers halen. ;)

Jah, Feyenoord wil/kan geen 20M betslen voor Skov. Hun eerste bod was ochot 11M + bonussen. 2e bod kwam ook niet in de buurt van vp. Ik vind 20 zelfs aan de relatief lage kant, al is het te verdedigen wegens zijn blessuregevoeligheid.

Jah, Feyenoord wil/kan geen 20M betslen voor Skov. Hun eerste bod was ochot 11M + bonussen. 2e bod kwam ook niet in de buurt van vp. Ik vind 20 zelfs aan de relatief lage kant, al is het te verdedigen wegens zijn blessuregevoeligheid.
11 miljoen en bonussen voor Dreyer. Strik er rond en bye bye. Al zitten we dan op die flank met niemand meer. Want vervanging zullen er niet gaan halen

Gezien zijn leeftijd ("al" 25) en zijn blessuregevoeligheid (en wisselvalligheid) is 20 denk ik toch veruit het hoogste dat je kan krijgen.
Soit, ik vind Feyenoord ook totaal geen club voor hem want een Skov in form is veel te goed voor Rotterdam. Maar gezien de dingen die ik hierboven opnoemde ben ik wel benieuwd in hoeverre zijn echt plafond scheelt met zijn plafond op papier.

11 miljoen en bonussen voor Dreyer. Strik er rond en bye bye. Al zitten we dan op die flank met niemand meer. Want vervanging zullen er niet gaan halen
Sardella rechtsbuiten en Foket rechtsachter?

Flips zit er ook nog ergens.
Desnoods speel je met

------------ Stroeyckens -----------
--- Ashimeru ----- Leoni -------
----------- Dendoncker ------------

Na nieuwjaar met Amuzu en Hazard op de flanken. Voldoende opties afhankelijk van de wedstrijd, tegenstander, fitheid
Al is het beter om gewoon iets bij te halen 😅

11 miljoen voor Skov Olsen :laugh:

Kan me ook niet voorstellen dat Skov naar Feyenoord zou willen. Kan je toch beter bij Brugge blijven me dunkt.

Feyenoord wou de vraagprijs betalen, maar Brugge wou hem niet meer laten gaan.
Als dat is, had ik die toch laten gaan. Bij Skov is het waarschijnlijk nu weer wachten tot hij geen goesting meer heeft. Is een zeer goede voetballer maar in zijn hoofd zit het niet goed

Als dat is, had ik die toch laten gaan. Bij Skov is het waarschijnlijk nu weer wachten tot hij geen goesting meer heeft. Is een zeer goede voetballer maar in zijn hoofd zit het niet goed
Ik vind het niet erg. Skov is idd een goede speler, maar rotmentaliteit. Al had ik ze graag 10 miljoen of meer willen zien neerleggen voor Dreyer. Dan had ik wel gelachen.

Terug
Bovenaan