Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Dendoncker zou onderweg zijn naar Anderlecht, betreft een uitleenbeurt zonder aankoopoptie.
Sterke opportuniteit. Hopelijk blijft hij fit. En gaat Rits de bank op, als hij zo blijft spelen.

Dan wel nog een snelle winger waar we al meer dan een jaar op zitten te wachten. En een doelman.

Sterke opportuniteit. Hopelijk blijft hij fit. En gaat Rits de bank op, als hij zo blijft spelen.

Dan wel nog een snelle winger waar we al meer dan een jaar op zitten te wachten. En een doelman.
Inderdaad, ik hoop ook dat die op de plaats van Rits komt. Die doelman van Newcastle (Vlachodimos) gaat misschien geleend worden. Op een winger moeten we niet meer hopen denk ik.

OHL blijkbaar twee Belgische verdedigers kwijt aan Venezia deze maand. Eerst Sagrado, 20-jarige rechtsback voor 2 miljoen en eergisteren Schingtienne, 22-jarige centrale verdediger voor 3 miljoen.

Ivanovic is unionist!

Nog niks van gezien maar hopelijk beter dan de matigheid die vandaag aanwezig is.

Toch 4 seizoenen getekend en kostte naart schijnt 4 miljoen

Bijlagen

• Screenshot_2024-08-31-11-18-51-254_com.brave.browser-edit.jpg
    Screenshot_2024-08-31-11-18-51-254_com.brave.browser-edit.jpg
    925,7 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Geruchten dat Rits terug naar Beerschot zou willen als hij geen titularis meer is.
Loan met optie.
Gezien Rits blijkbaar bij de top 3 grootverdieners zat vorig seizoen zal Anderlecht wel nog wat loon blijven betalen.

Jij al iets over gehoord of gelezen @Général Zantas ?

Verder ook geruchten dat Praet dicht bij een Belgische club zou staan.

Geruchten dat Rits terug naar Beerschot zou willen als hij geen titularis meer is.
Loan met optie.
Gezien Rits blijkbaar bij de top 3 grootverdieners zat vorig seizoen zal Anderlecht wel nog wat loon blijven betalen.

Jij al iets over gehoord of gelezen @Général Zantas ?

Verder ook geruchten dat Praet dicht bij een Belgische club zou staan.

Absoluut niks.

Edit: Ik bedoel ik heb er absoluut niks van gehoord :D

Terug
Bovenaan