Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

McKenzie, Fadera en Tolu zouden wel eens de volgende vertrekkers kunnen zijn.
Een van de genoemde namen in de andere richting is Stassin van Westerlo.

McKenzie, Fadera en Tolu zouden wel eens de volgende vertrekkers kunnen zijn.
Een van de genoemde namen in de andere richting is Stassin van Westerlo.
Als Stassin slim is, blijft hij zich ontwikkelen bij Westerlo. Als het bij Genk een paar matchen niet zou lukken verzeild hij op de bank. Bij Westerlo krijgt die volop zijn kans

Nusa blijkbaar op weg naar Leipzig.

Dan zullen ze El Khannous wel niet gaan kopen.
enig idee voor hoeveel?

edit: ik zie 28 miljoen op hln, op zich lijkt me dat een bedrag waarvoor je de gratis roze strik erbij wil leveren want heeft bij Club de laatste maanden toch niet echt de progressie getoond die je zou gehoopt hebben.

Eigenlijk nog niks bewezen hier en dan toch al naar Duitsland trekken.
Schering en inslag de laatste jaren he.
Als ploeg kan je zulke bedragen natuurlijk quasi onmogelijk weigeren en de speler zelf zijn kop wordt ook snel zot gemaakt. Er zijn maar bitter weinig jonge voetballers met genoeg gezond verstand om nee te zeggen tegen enkele miljoenen per jaar en een goeie competitie natuurlijk.

Al moet ik wel zeggen dat er veel slechtere ploegen zijn om naartoe te trekken dan Leipzig.

Grote roze strik errond.
Al moet ik zeggen dat Nusa volgens mij nooit echt zijn kop zot heeft laten maken. Heeft altijd al gezegd dat hij niet perse wil vertrekken. Verschillende clubs trekken al sinds zijn 17 aan zijn mouw.

Er zijn inderdaad veel slechtere clubs om je te ontwikkelen, Leipzig is al vaak een mooie springplank gebleken.

Dat geld is er toch al lang, ook zonder de transfer van Nusa?
i know... ne mens kan maar hopen hé :wallbash:

is me al lang duidelijk dat Mechele één of ander chantagemiddel heeft tov het bestuur/Verhaeghe want hoe die nog steeds in de ploeg staat na al dat puntenverlies op zijn kap daar kan ik met de beste wil van de wereld niet in komen.

Pers in Duitsland spreekt over 22 en HLN over 28. Dat die laatste dikwijls optimistisch is qua Belgisch transferbedragen is heel bekend. Maar ook 22 lijkt me een mooi bedrag.

i know... ne mens kan maar hopen hé :wallbash:

is me al lang duidelijk dat Mechele één of ander chantagemiddel heeft tov het bestuur/Verhaeghe want hoe die nog steeds in de ploeg staat na al dat puntenverlies op zijn kap daar kan ik met de beste wil van de wereld niet in komen.
Is echt onze eigen versie van Deschacht geworden. Misschien nog erger zelfs.

Het probleem is volgens mij ook de media hierin. Ze zijn er als de kippen bij om de Belgische spelers te verheerlijken als ze iets goed doen, maar als ze blunderen dan wordt daar misschien een klein stukje van vermeld ergens in een of andere alinea.

Als het Ordonez was krijg je wellicht een titel a la "Genk haalt dubbele achterstand op na gestuntel Ordonez" bv. Nu staat er enkel bij de 1-2: Mechele kreeg de bal ongelukkig tegen de hand. Bij de 2-2 waar hij lucht staat te dekken en Tolu volledig kwijt is, is er zelfs niets van vermeld. :laugh:

Hij heeft veel potentieel, maar hij blijft de laatste jaren wat hangen.
Zijn statistieken Zijn ook niet zo goed. Plus blessure gevoelig.
Zo erg vind ik Zijn vertrek niet.

Is echt onze eigen versie van Deschacht geworden. Misschien nog erger zelfs.

Het probleem is volgens mij ook de media hierin. Ze zijn er als de kippen bij om de Belgische spelers te verheerlijken als ze iets goed doen, maar als ze blunderen dan wordt daar misschien een klein stukje van vermeld ergens in een of andere alinea.

Als het Ordonez was krijg je wellicht een titel a la "Genk haalt dubbele achterstand op na gestuntel Ordonez" bv. Nu staat er enkel bij de 1-2: Mechele kreeg de bal ongelukkig tegen de hand. Bij de 2-2 waar hij lucht staat te dekken en Tolu volledig kwijt is, is er zelfs niets van vermeld. :laugh:
Inderdaad, en dan hoor je in allerhande podcasts dat Mechele zo één van die spelers is die altijd bereid zijn tot een interview en daardoor gaan de journalisten natuurlijk hun kip met gouden eieren niet slachten en dan krijg je dus idd die té positieve krantenartikels ... zucht

zelfde trouwens met Mignolet en Vanaken: altijd beschikbaar voor een interview en dus weinig kritiek op hun in de kranten

Deschacht was idd zelfde verhaal: close met de journalisten en dus weinig kritiek gekregen

Inderdaad, en dan hoor je in allerhande podcasts dat Mechele zo één van die spelers is die altijd bereid zijn tot een interview en daardoor gaan de journalisten natuurlijk hun kip met gouden eieren niet slachten en dan krijg je dus idd die té positieve krantenartikels ... zucht

zelfde trouwens met Mignolet en Vanaken: altijd beschikbaar voor een interview en dus weinig kritiek op hun in de kranten

Deschacht was idd zelfde verhaal: close met de journalisten en dus weinig kritiek gekregen
Idem met Rits. Vanderhaeghe in het verleden. Verbeke als het dan niet over spelers gaat. :)

Inside info lekken zal ook wel meespelen.

Is ook gewoon de as van de ploeg mignolet/mechele/Vanaken. Heb onlangs een interview gezien dat was met Vanaken denk ik ,en die vertelde ook dat ze altijd spelen als ze fit zijn.

Terug
Bovenaan