Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Jammer, maar dit hing al even in de lucht. Zeer nuttige speler die héél veel vuile km's deed. Was er wel niet van overtuigd dat hij een 10 was, veel nuttiger als infiltrerende 8 imo.
Altijd spijtig als iemand van de kampioenenploeg vertrekt.
Hairemans terughalen aub!

Nu wil Benfica El Ouadhi kopen en hij zelf zou ook aandringen, maar die gierige Portugezen willen maar 8 miljoen leggen. Die is godverdomme een halfjaar hier en die wil al vertrekken. Wat een wereld is dat voetbal toch geworden.
Weet je dat nu pas

Is rond. Gratis transfer. Deze en Foket.. dat is toch sterk onderhandeld om voor beide geen transferbedrag te moeten betalen
Gratis is natuurlijk wel relatief. Vrije spelers meestal wel stevigere tekenpremies.

En als hij er niet boenk op zit bij het halen van een balsvaste 6, betrouwbare doelman en snelle winger ook niet de transfers die het verschil gaan maken.

Gratis is natuurlijk wel relatief. Vrije spelers meestal wel stevigere tekenpremies.

En als hij er niet boenk op zit bij het halen van een balsvaste 6, betrouwbare doelman en snelle winger ook niet de transfers die het verschil gaan maken.
Wat vind je trouwens van de vele jeugdspelers die gecontracteerd werden?
Of heb ik die reactie gemist?

Soms heb ik het gevoel dat Anderlecht geen tegenstanders nodig heeft met supporters als jij.

Af en toe kom je dan zogezegd iets lekken uit de wandelgangen maar iets bevestigd heb ik denk ik nog niet gezien?
Allez ik volg het hier niet zo nauw en kan me gerust vergissen of missen. Maar het lijkt uit jouw berichten dat Anderlecht volgen meer een last dan plezier is voor jou.

Augustinsson is toch gewoon heel erg nodig. Met Ndiaye gaat het niet lukken. Tegen Antwerp toch ook weer een goal op zijn kap. Augustinsson is een hele goede transfer. Die had vorig seizoen een absolute meerwaarde. Stond er elke match. Van die 3 huurlingen was deze de enige die ik echt wilde terug zien

Soms heb ik het gevoel dat Anderlecht geen tegenstanders nodig heeft met supporters als jij.

Af en toe kom je dan zogezegd iets lekken uit de wandelgangen maar iets bevestigd heb ik denk ik nog niet gezien?
Allez ik volg het hier niet zo nauw en kan me gerust vergissen of missen. Maar het lijkt uit jouw berichten dat Anderlecht volgen meer een last dan plezier is voor jou.
Awel dat gevoel heb ik ook

Augustinsson is toch gewoon heel erg nodig. Met Ndiaye gaat het niet lukken. Tegen Antwerp toch ook weer een goal op zijn kap. Augustinsson is een hele goede transfer. Die had vorig seizoen een absolute meerwaarde. Stond er elke match. Van die 3 huurlingen was deze de enige die ik echt wilde terug zien
Mee eens, zeker geen slechte transfer.
Geen enkel probleem met Augustinson, al is absolute meerwaarde mss een beetje overdreven. Zeker stabiele optie op links.. Maar het belangrijkste werk ligt nog op de plank.

Biladi staat blijkbaar op het punt een contract te tekenen.

Op dat vlak heel sterk gewerkt deze zomer.
Gemist. ;)

En ja, ik ben vaak niet zo optimistisch. Maar is dat zo raar dan, na 2 seizoenen met mss een handvol deftige matchen en zowel een gameplan dat ontbreekt, als een visie? Gepaard met vooral veel praatjes van onze Deense vrienden, en daarboven nog een grotere ramp met Vandenhaute.

Dus die laatste zin kan eigenlijk wel kloppen. :)

Terug
Bovenaan