Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Thomas Foket zou naar Anderlecht gaan. Geen idee wat ik daarvan moet denken
Zoveel werk op de plank. En dan zou men afkomen met een speler voor een positie waar we er al een goeie lopen hebben.

Op zich vind ik Foket wel een goeie transfer, mochten we daar Sardella niet hebben, maar maak werk van die contractverlenging van Sardella, en haal, een balvaste 6, 1 of 2 snelle vleugelspelers. nog een centrale verdediger en een keeper.

Zoveel werk op de plank. En dan zou men afkomen met een speler voor een positie waar we er al een goeie lopen hebben.

Op zich vind ik Foket wel een goeie transfer, mochten we daar Sardella niet hebben, maar maak werk van die contractverlenging van Sardella, en haal, een balvaste 6, 1 of 2 snelle vleugelspelers. nog een centrale verdediger en een keeper.
Sardella zou niet willen bijtekenen, dat betekent dat hij nu verkocht moet worden of hij loopt volgende zomer gratis de deur uit.

Sardella zou niet willen bijtekenen, dat betekent dat hij nu verkocht moet worden of hij loopt volgende zomer gratis de deur uit.
Alsof die per se weg wil.
Sardella wil boter bij de vis. Niet onlogisch na een goed seizoen. Maar Fredberg geeft zijn boter liever aan andere spelers?

Je weet ook niet wat Sardella verwacht en omgekeerd.
Neen, maar kan mij moeilijk voorstellen dat de eisen onoverkomelijk zijn. Zeker als het alternatief is om hem voor een niet zo spectaculair bedrag te laten vertrekken.

Foket zal ook wel niet voor een zakske chips komen.

Butez, Foket, … Doet Wouter weer de transfers ipv Fredberg? ;)

Neen, maar kan mij moeilijk voorstellen dat de eisen onoverkomelijk zijn. Zeker als het alternatief is om hem voor een niet zo spectaculair bedrag te laten vertrekken.

Foket zal ook wel niet voor een zakske chips komen.

Butez, Foket, … Doet Wouter weer de transfers ipv Fredberg? ;)
De namen gaan rond maar we weten niet of dat waar is. Zolang er niemand wordt voorgesteld weten we ook niet of de info klopt.

De namen gaan rond maar we weten niet of dat waar is. Zolang er niemand wordt voorgesteld weten we ook niet of de info klopt.
Laat het ons hopen.

Want een Vandenhaute die hem gaat moeien kunnen we nu wel missen als kiespijn. En er gaan niet zo hoopgevende geruchten rond.

Laatst bewerkt:
De Sart :(
Echt een enorm verlies.

We zijn bijna augustus en er is echt nog heel veel werk.
Benieuwd naar de broodnodige versterkingen.

Liet op het EK toch nog een zeer goede indruk na. Maar ik heb toch liever dat Fredberg zich richt op realistischere targets.

Terug
Bovenaan