Vind ik wat weinig... Als er nu een speler in de kern zat die je in de oliesector kon slijten was het die wel.Tissoudali ook weg. 2 miljoen euro is wel peanuts
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik wat weinig... Als er nu een speler in de kern zat die je in de oliesector kon slijten was het die wel.Tissoudali ook weg. 2 miljoen euro is wel peanuts
Zoveel werk op de plank. En dan zou men afkomen met een speler voor een positie waar we er al een goeie lopen hebben.Thomas Foket zou naar Anderlecht gaan. Geen idee wat ik daarvan moet denken
Sardella zou niet willen bijtekenen, dat betekent dat hij nu verkocht moet worden of hij loopt volgende zomer gratis de deur uit.Zoveel werk op de plank. En dan zou men afkomen met een speler voor een positie waar we er al een goeie lopen hebben.
Op zich vind ik Foket wel een goeie transfer, mochten we daar Sardella niet hebben, maar maak werk van die contractverlenging van Sardella, en haal, een balvaste 6, 1 of 2 snelle vleugelspelers. nog een centrale verdediger en een keeper.
Alsof die per se weg wil.Sardella zou niet willen bijtekenen, dat betekent dat hij nu verkocht moet worden of hij loopt volgende zomer gratis de deur uit.
Je weet ook niet wat Sardella verwacht en omgekeerd.Alsof die per se weg wil.
Sardella wil boter bij de vis. Niet onlogisch na een goed seizoen. Maar Fredberg geeft zijn boter liever aan andere spelers?
Neen, maar kan mij moeilijk voorstellen dat de eisen onoverkomelijk zijn. Zeker als het alternatief is om hem voor een niet zo spectaculair bedrag te laten vertrekken.Je weet ook niet wat Sardella verwacht en omgekeerd.

De namen gaan rond maar we weten niet of dat waar is. Zolang er niemand wordt voorgesteld weten we ook niet of de info klopt.Neen, maar kan mij moeilijk voorstellen dat de eisen onoverkomelijk zijn. Zeker als het alternatief is om hem voor een niet zo spectaculair bedrag te laten vertrekken.
Foket zal ook wel niet voor een zakske chips komen.
Butez, Foket, … Doet Wouter weer de transfers ipv Fredberg?![]()
Vind ik wat weinig... Als er nu een speler in de kern zat die je in de oliesector kon slijten was het die wel.
Laat het ons hopen.De namen gaan rond maar we weten niet of dat waar is. Zolang er niemand wordt voorgesteld weten we ook niet of de info klopt.

Veel geruchten maar er komt niks vanAllez hop noemen ze Eriksen alweer voor rsca...

Hopelijk want ik lig er niet op te wachten op die denen op rust.Veel geruchten maar er komt niks van![]()
En om een balvaste 6, een doelman en een snelle winger!Liet op het EK toch nog een zeer goede indruk na. Maar ik heb toch liever dat Fredberg zich richt op realistischere targets.
Lol was nog aan het denken aan hem gisteren als ik hoorde dat ze Sardella maar een waarderloos contract hadden aangeboden. Fredberg aan het sparen voor EriksenAllez hop noemen ze Eriksen alweer voor rsca...

Aan Denen hè..Alsof die per se weg wil.
Sardella wil boter bij de vis. Niet onlogisch na een goed seizoen. Maar Fredberg geeft zijn boter liever aan andere spelers?
Dat is nog altijd 12 miljoen gewoon weggepist. Niet dat Club het zich niet kan veroorloven op dit moment, maar zo'n transfers moeten er toch niet teveel zijn want het tij kan snel keren.Yaremchuck voor 5 miljoen naar Griekenland. Das nog veel geld voor iemand dat niets kan