Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Die jonge gast van AC Milan Primavera is het enige zeker tot nu toe?Ik ook niet hoor.
Benieuwd wanneer Anderlecht eens een transfer gaat doen. Veel komt er niet van![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die jonge gast van AC Milan Primavera is het enige zeker tot nu toe?Ik ook niet hoor.
Benieuwd wanneer Anderlecht eens een transfer gaat doen. Veel komt er niet van![]()
Nee tot op heden nog niks officieel. Inkomend helemaal niksDie jonge gast van AC Milan Primavera is het enige zeker tot nu toe?
Die jonge gast van AC Milan Primavera is het enige zeker tot nu toe?
Ik had gelezen dat die vandaag officieel aangekondigd zou worden, en dat Augustinsson ook snel zou volgen, maar voorlopig blijft het afwachten.Nee tot op heden nog niks officieel. Inkomend helemaal niks

Ik lees en hoor veel, interesse in 200 spelers maar echt iets afronden zit er niet in precies.Ik had gelezen dat die vandaag officieel aangekondigd zou worden, en dat Augustinsson ook snel zou volgen, maar voorlopig blijft het afwachten.
Maar geen erg hé, 't niet dat de competitie binnen een paar dagen van start gaat![]()
Inderdaad, veel geruchten zoals elke transferperiode maar weinig concreet (al geloof ik wel dat er veel fabels de wereld in worden gestuurd door makelaars voor andere doeleinden).Ik lees en hoor veel, interesse in 200 spelers maar echt iets afronden zit er niet in precies.
Gek wel. Fredberg moet toch het hele jaar door targets hebben en weten hoe haalbaar ze zijn?Nee tot op heden nog niks officieel. Inkomend helemaal niks
Dat kan nu ook nog zijn. Is Vertonghen al wedstrijdfit?Gek wel. Fredberg moet toch het hele jaar door targets hebben en weten hoe haalbaar ze zijn?
Had Jan nu gezegd dat hij stopte stonden jullie daar met Lapage en Leoni ofzo?
Simic is rond, maar nog niet aangekondigd. Is een deal van 3 miljoen + 20% doorverkooppercentageIk had gelezen dat die vandaag officieel aangekondigd zou worden, en dat Augustinsson ook snel zou volgen, maar voorlopig blijft het afwachten.
Maar geen erg hé, 't niet dat de competitie binnen een paar dagen van start gaat![]()
Ook een Duitse keeper voor de futures dacht ik.Die jonge gast van AC Milan Primavera is het enige zeker tot nu toe?

Tis pas rond als het aangekondigd is. Want die verhalen heb ik nogal gehoord. Dan krijgen ze een kap over hun hoofd of ze gaan na de medische keuring nog naar een ander teamSimic is rond, maar nog niet aangekondigd. Is een deal van 3 miljoen + 20% doorverkooppercentage

Ja voor de 2de ploeg zijn er transfers geweest. Ure blijft ook.Ook een Duitse keeper voor de futures dacht ik.![]()
1 transfer.Ja voor de 2de ploeg zijn er transfers geweest. Ure blijft ook.
Dus ook daar heel magertjes.Volgens de krant is Coosemans de nieuwe Boeckx!1 transfer.Dus ook daar heel magertjes.
Wel een paar mooie contracten voor talenten deze zomer. Al is het wel nog wachten op Onia Seke en Biladi, 2 van de grootste talenten van die generatie, om een contract te tekenen.
Fredberg de druk bij een slechte start aan het onderschatten? En aan het rekenen op zijn praatjes om daaronder uit te komen?
Coosemans als 1e doelman lijkt mij ook een heel slecht plan.
Hopelijk gazettenpraat.Volgens de krant is Coosemans de nieuwe Boeckx!
Ik ga er vanuit dat er wel afspraken gemaakt zijn bij het tekenen.Gohja je moet natuurlijk ook iedereen tevreden kunnen houden. Zeker spelers die meer op de bank terecht komen dan hun lief is. Is altijd een moeilijke oefening.
En van die buitenlanders weet je ook nog hoegenaamd niet of ze het niveau aankunnen dus waarom niet de gok wagen. Het is nooit voor giga bedragen dus zelfs als blijkt dat er een, of meerdere, toch meer geschikt zijn voor de middenmoot geraak je die ook makkelijk kwijt voor niet te veel verlies.Op papier allemaal goede transfers zoals Siquet, Delorge, Smets en dergelijke maar toch eerst zien of ze een stap hogerop aankunnen. Het is niet meer STVV of Cercle waar ze gaan spelen zonder druk. Er gaat ineens veel druk bij komen kijken en elke fout gaat worden uitvergroot. Maar ik vind het wel goed dat onze topploegen tenminste Belgisch durven kopen ipv de zoveelste buitenlander gaan halen.
Keuze tussen Kikkenborg of Coosemans, dat wordt bibberen.Volgens de krant is Coosemans de nieuwe Boeckx!