Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Dus Anderlecht...
- Keeper weg
- Debast weg
- Amuzu geblesseerd vandaag
- Hazard out tot nieuwjaar
- Delaney weg
En ene 19 jarige verdediger van Milan gaan halen tot dusver?

Een nieuw seizoen waar "Malaise bij Anderlecht" weer veel posts bij gaan komen.
Gelukkig is er die lichtshow!

Anderlecht had vroeger goede physical coaches maar ik denk dat ze die allemaal hebben buiten gegooid en vervangen door tweederangsfiguren

Na dat verschillende ploegen voor Smets gingen, is de volgende battle voor Delorge.
Brugge (maar niet super concreet), Gent (Vrancken is vriend van de familie) en Genk (moeders familie is volledig Genk en zijn twee vrienden Steuckers en Smets zijn hem aan het bestoken met hoe leuk ze het bij ons vinden) gaan ervoor.

Geld weer op?
Enige ploeg zonder inkomende tot nu toe ook zeker momenteel?
Simic zou morgen tekeken ( vervanger Debast) , nen dikke transfer naart schijnt
Augustinson zou ook komen
Deze middag gaan kijken tegen Wolfsburg , Vazquez paar kansen geshot in den 2 de ring , Dolberg 1 kans , pot binnen ( verschil moet er zijn)
Dringend ne keeper , ne flankspeler ( Amuzu weer uit)
achja ,,denk da Fredje denkt its all about the PO's

Dus Anderlecht...
- Keeper weg
- Debast weg
- Amuzu geblesseerd vandaag
- Hazard out tot nieuwjaar
- Delaney weg
En ene 19 jarige verdediger van Milan gaan halen tot dusver?

Transgerperiode is nog niet gedaan , lichtshow word nog beter .

Hjulmand geen bondscoach meer, dus de vervanger van Riemer na een slechte start, is ook bekend. Waar ik niet per se rouwig om zou zijn. ;)

Een slechte start en de druk van bovenuit zal snel stevig worden. Nog een chance dat we tegen een rebuilding Sint Truiden mogen beginnen.

Anderlecht had vroeger goede physical coaches maar ik denk dat ze die allemaal hebben buiten gegooid en vervangen door tweederangsfiguren
Toen we hier met dokter Sas zaten was het de ene (spier)blessure na de andere dus toen was het echt niet beter

Die heeft dacht ik ook nog even bij club gezeten?

Gebruikt hij andere technieken of is dat gewoon een kwakzalver?
"In de wandelgangen wordt Sas wel eens met een knipoog dokter Piqûre genoemd"

Zet dus wel eens graag een inspuiting en verzwijgt blessures voor een coach als spelers er om vragen

"Dat ik mijn studies tot een goed einde heb gebracht, dank ik aan mijn discipline. Ik heb nooit een jaar gedubbeld, en heb zelfs maar één keer een tweede zit gehad. Nochtans zagen ze me soms wekenlang niet in de les, want ik was behoorlijk studentikoos: ik heb in presidia gezeten."

Terug
Bovenaan