Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Las het ook net. Huur met aankoopoptie. Dan moet die optie toch heel laag liggen als een club als Mechelen dat kan betalen

Zijn waarde op transfermarkt is blijkbaar 5 miljoen, maar zou niet weten waarop dat gebaseerd is. Heeft nog nooit iets bewezen en is altijd geblesseerd. Realistische waarde is onder het miljoen.

Zijn waarde op transfermarkt is blijkbaar 5 miljoen, maar zou niet weten waarop dat gebaseerd is. Heeft nog nooit iets bewezen en is altijd geblesseerd. Realistische waarde is onder het miljoen.
Ja het zijn die blessures die het hem doen. Vraag is of hij ooit nog wel op niveau gaat komen.

hou het fatsoenlijk
Dood en doodzonde want had alles om voor lange tijd CV te zijn bij de RD. Nu ziten we met Debast opgescheept. :unsure:

Laatst bewerkt door een moderator:
Club zou rond zijn met Siquet. Persoonlijk begrijp ik die transfer niet goed. Gaat Hayen nu echt Sabbe op de bank zetten? Was imo echt een revelatie vorig jaar. Et Taïbi daarachter is ook wel goed genoeg als doublure.

Club zou rond zijn met Siquet. Persoonlijk begrijp ik die transfer niet goed. Gaat Hayen nu echt Sabbe op de bank zetten? Was imo echt een revelatie vorig jaar. Et Taïbi daarachter is ook wel goed genoeg als doublure.
Hmm, iets te veel blessuredagen denk ik om dat te riskeren. Ik begrijp het wel hoor.

De Cuyper, Sabbe en Et-Taïbi lijken mij persoonlijk wel genoeg opties maar bon. Ik was niet echt fan van Mata dus daarmee dat ik het nogal heb voor Sabbe :love:

De Cuyper, Sabbe en Et-Taïbi lijken mij persoonlijk wel genoeg opties maar bon. Ik was niet echt fan van Mata dus daarmee dat ik het nogal heb voor Sabbe :love:
Daar is enkel Sabbe een echte rechtsachter van.

Ik ga er vanuit dat De Cuyper trouwens niet meer wordt uitgespeeld op rechtsback, die hoort op links. Ook trouwens een positie waar je met een andere blessuregevoelige speler zit. Wil je echt het seizoen ingaan met maar drie echte backs waarvan er twee geregeld in de lappenmand liggen? Lijkt me niet toch.

Odoi is weg, die zijn leegte moet gewoon opgevuld worden.

Daar is enkel Sabbe een echte rechtsachter van.

Ik ga er vanuit dat De Cuyper trouwens niet meer wordt uitgespeeld op rechtsback, die hoort op links. Ook trouwens een positie waar je met een andere blessuregevoelige speler zit. Wil je echt het seizoen ingaan met maar drie echte backs waarvan er twee geregeld in de lappenmand liggen? Lijkt me niet toch.

Odoi is weg, die zijn leegte moet gewoon opgevuld worden.
My bad, dacht dat Et-Taïbi ook een zuivere RB was.

Wel benieuwd wat er met Meijer / De Cuyper gaat gebeuren. Gewoon afwisselen met het drukke schema vermoed ik? Hopelijk herpakt Meijer zich want na zijn blessure afgelopen jaar vond ik hem niet zo goed als voordien.

Siquet is een topper. Pijnlijk hoe die Standard destijds heeft moeten verlaten door al het slechte management van Venanzi al.

Zelfs als die blijven lijkt het mij niet slecht om een backup te hebben. Je gaat uiteindelijk weer terug op 3 fronten strijden en het is nu niet dat die kern zo dik gezaaid is achterin.
Goeie transfer in elk geval!

Brugge doet wel een heel dikke zaak met Siquet voor 3 miljoen. Aankomende backs van de Duivels zitten in Brugge dus.
Pas op: Zeer tevreden met El Ouahdi en die gaat er echt wel komen. Maar bij Munoz zijn vertrek hoopte ik toch op Siquet ipv Nkuba (die overigens ook geen slechte indruk nalaat)

Delorge is naar Gent voor 3,5 miljoen

Doen ze een goede transfer mee.
Ik had die ook graag bij ons gehad (en Fink ook), maar dat we Galarza nog niet verkocht hebben en STVV wellicht serieuze issues had met NOG een speler aan ons kwijt te raken, zal wel niet geholpen aan de zaak.

Zelfs als die blijven lijkt het mij niet slecht om een backup te hebben. Je gaat uiteindelijk weer terug op 3 fronten strijden en het is nu niet dat die kern zo dik gezaaid is achterin.
Goeie transfer in elk geval!
Gohja je moet natuurlijk ook iedereen tevreden kunnen houden. Zeker spelers die meer op de bank terecht komen dan hun lief is. Is altijd een moeilijke oefening.

Op papier allemaal goede transfers zoals Siquet, Delorge, Smets en dergelijke maar toch eerst zien of ze een stap hogerop aankunnen. Het is niet meer STVV of Cercle waar ze gaan spelen zonder druk. Er gaat ineens veel druk bij komen kijken en elke fout gaat worden uitvergroot. Maar ik vind het wel goed dat onze topploegen tenminste Belgisch durven kopen ipv de zoveelste buitenlander gaan halen.

Doen ze een goede transfer mee.
Ik had die ook graag bij ons gehad (en Fink ook), maar dat we Galarza nog niet verkocht hebben en STVV wellicht serieuze issues had met NOG een speler aan ons kwijt te raken, zal wel niet geholpen aan de zaak.
Genk moet toch ook zien dat ze niet te veel van zulke spelers gaan halen. Ze hebben vorig jaar hun waarde bewezen maar met STVV eindigden ze ook maar op plaats 9. Als je de helft van uw ploeg daarmee gaat vullen, moet je ook niet verschieten dat je lager gaat eindigen dan de top 4.

Anderlecht heeft met Patris een mooi voorbeeld van een speler die het hogere niveau niet aan kan.

Terug
Bovenaan