Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Update 🥲

Bijlagen

• IMG-20240623-WA0009.jpg
    IMG-20240623-WA0009.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 18
Someone had to say it :unsure:

Heel de Instagram van Club Brugge stond vol met “EN NU DIE CONTRACTVERLENGING VOOR ODOI EN MECHELE”.

Not on my watch

:unsure:

Blessin stak er met kop en schouders bovenuit in vergelijking met jullie vorige coaches (Geraerts, Mazzu,...). Die kapstok die elke keer vertrekt maakt het toch gewoon onwerkbaar om dat elke keer mee te doen voor de titel, no matter hoe goed je scouting is.

Blessin stak er met kop en schouders bovenuit in vergelijking met jullie vorige coaches (Geraerts, Mazzu,...). Die kapstok die elke keer vertrekt maakt het toch gewoon onwerkbaar om dat elke keer mee te doen voor de titel, no matter hoe goed je scouting is.
Goh, als ze opnieuw een gelijkaardig profiel vinden zal het wel lukken. Ze zullen wel al iemand op het oog hebben & we zijn nog maar eind juni hé.

Met onze successen (en dan vooral die Europese wedstrijden waar ze zichzelf hard in de etalage plaatsen) is dit iedere zomer het logische gevolg.
Zolang we geen deftig stadion hebben en structureel geen hoger budget kunnen behalen gaan we dit moeten doen. En zeker met Blessin die dan om persoonlijke redenen ook dichter bij huis kon zijn.
In die zijn vrije dagen reed die telkens heen&weer 7-8u terug naar Duitsland hé.
Langs de andere kant is dit voor iedereen een mooi afscheid. Als er een crisis zou komen volgend najaar zou hij misschien ook ontslagen kunnen worden.

En we krijgen 700.000€ voor een coach. Dat zijn bijna 2 jaarsalarissen van Cameron Puertas (zonder bonussen).

We zullen zien op 31/08, wanneer de kern rond is en we misschien Champions League (of meer waarschijnlijker Europa League) halen of komend seizoen opnieuw mooi mooi zal zijn. Ik ben alvast benieuwd :cool:

Als je die binnenhaalt voor de bank en zijn loon is daar op afgestemd is dat een nuttige speler.

Ik vrees echter dat die bij Antwerp de vetpot krijgt die Club Brugge niet langer wou aanbieden.

Als je die binnenhaalt voor de bank en zijn loon is daar op afgestemd is dat een nuttige speler.

Ik vrees echter dat die bij Antwerp de vetpot krijgt die Club Brugge niet langer wou aanbieden.

Hebben ze daar het geld momenteel voor in Antwerpen?
Los van dat uw eerste zin gewoon 100% klopt.

en toch doen ze elke keer mee voor de titel.

Club heeft hem een nieuw contract aan mindere voorwaarden aangeboden -> dat hij nu toch verandert betekent toch echt wel dat hij meer krijgt bij antwerp want waarom zou je anders kans op CL en leuke bonussen hierbij laten liggen?

en toch doen ze elke keer mee voor de titel.
En hebben ze hem nog nooit gepakt....
Ik vind dat knap wat ze doen maar is er nu iemand die denkt dat die 'magic-scouting algoritm' gaat blijven werken. Andere teams blijven op dat vlak niet stilzitten.

Laatst bewerkt:
Het is Antwerp, dus er wordt vermoedelijk niet gekeken naar de rekening alvorens men uitgeeft want 'something something kApItaAlVerHoGinG'.
Is dat verhaaltje ook niet op zijn einde aan het komen? De personen die ze nu aan het optekenen zijn zijn nu ook de top-profielen/earners van welleer. Heb het gevoel dat ze meer een LT-verhaal aan het bouwen zijn met als basis eigen jeugd en daarnaast ervaren spelers zetten. Ambities zullen ook wel wat lager moeten worden gezet korte termijn.

Is dat verhaaltje ook niet op zijn einde aan het komen? De personen die ze nu aan het optekenen zijn zijn nu ook de top-profielen/earners van welleer. Heb het gevoel dat ze meer een LT-verhaal aan het bouwen zijn met als basis eigen jeugd en daarnaast ervaren spelers zetten. Ambities zullen ook wel wat lager moeten worden gezet korte termijn.
Ik denk niet dat Brugge helemaal geen onderhandelingen heeft gevoerd met Odoi, zij zullen gewoon een maximumprijs gehanteerd hebben. Daarom was dat gerucht van Antwerp er al langer, Odoi hengelde naar meer duiten en speelde de partijen uit tegen elkaar. Logisch ook. Ergo Antwerp heeft vermoedelijk een stevig contract gegeven aan een 36-jarige die algemeen gezien wel ondermaats was om top 3 te spelen.

Een goed deel van de redenering zal wel zijn : De Laet is done, die ruimte kan voor een soortgelijke speler dienen.

Het was vooral onder Deila dat Odoi een ramp was. Had Odoi er niet geweest bij ons in de PO dan had er wel een probleem geweest.

Ach, het is geen drama dat hij vertrekt, maar hij zou bij Club nog wel nuttig geweest zijn. En ik ben zeker dat die bij Antwerp ook echt nog zijn matchen gaat spelen.

Terug
Bovenaan