Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Die na één seizoen voor 10 miljoen verkopen, lijkt me ook wat voorbarig :) Lucumi is voor dat bedrag weggaan en dat was één van de beste CV's die ooit bij ons rondgelopen heeft.

Thomas Buffel wordt bij ons trainer van Jong Genk. Toch de terugkeer van een clubicoon.

We gaan blijkbaar een serieus verloop kennen op ons middenveld. Bilal zal wel vertrekken, al zal dat uiteraard allemaal niet zo vlot als verwacht gaan gezien ons minder seizoen. Maar nu blijkt dat ook Galarza EN Hrosovsky op vertrekken staan. Galarza is gewild door Boca maar hun bod komt nog niet in de buurt van een te onderhandelen bod. Er zou ook interesse vanuit Portugal zijn. En Hrosovsky zou naar Turkije kunnen/willen.
Gaan ze dan misschien toch het gaspedaal indrukken voor Delorge :laugh: Misschien dat de naam van Lamarechal terug opduikt? En de naam Ognjen Ugresic gaat de ronde, een 17-jarig enorm talent van Partizan die daar dit seizoen 7 keer gescoord heeft en 4 assists achter zn naam heeft. Maar clubs als PSV zitten er ook achter.

En ook vooraan kan het wel eens een complete wisseling van de wacht worden. Zeqiri lijkt sowieso te gaan, maar ook Tolu staat open voor een vertrek. Zuid-Koreaan Oh van Celtic staat in de wachtkamer en ook Roberto Fernandez staat hoog op de lijst. Die eerste is geen basisspeler, maar in Glasgow zijn er veel die vinden dat hij meer kansen verdiende. Die tweede is redelijk scorend basisspeler bij Malaga, dat momenteel speelt voor de promotie naar de Spaanse tweede afdeling. Ik ga niet zeggen dat ik helemaal wild loop van die profielen, maar we zien wel zeker?

Vanachter komen Smets en Palacios eraan, blijft Sadick zeker en hebben we een aankomende basisspeler met Kongolo. McKenzie vertrekt sowieso. Cuesta is nog een twijfelgeval. Als die gaat, wordt ook hij vervangen.

Blijkbaar zou die Fernandez naar Atletico Madrid gaan volgens Spaanse bronnen. Zou bij een niet-promotie van Malaga daar bij de B-ploeg gestald worden en bij promotie uitgeleend worden aan Malaga.

edit: Palacios getekend als linksvoetige CV. 20-jarige Venezolaan afkomstig van dezelfde club als Lucumi indertijd. Matte Smets blijft wel op zich laten wachten...

Laatst bewerkt:
36 jaar hé, die heeft vorig seizoen even een tweede adem gevonden, maar ik vind het nu toch echt wel niet onlogisch dat ze die laten gaan ...

Omdat zijn play-offs goed waren vergeet iedereen precies hoe zwak alles voordien was.
Echt hé, ik snapte die hype ook totaal niet.
Ja beslissend in die paar matchen, maar veelal ook gewoon een tikkende tijdbom en zowat elke match een gele kaart.
We zijn geen liefdadigheidsinstelling ook.

Echt hé, ik snapte die hype ook totaal niet.
Ja beslissend in die paar matchen, maar veelal ook gewoon een tikkende tijdbom en zowat elke match een gele kaart.
We zijn geen liefdadigheidsinstelling ook.
Mechele idem tbh. Sterke play-offs maar alles voordien was zo belachelijk zwak.

Terug
Bovenaan