Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede zet. Zo wordt er direct van jongs af aan een kernprobleem van het voorbije seizoen aangepakt: namelijk de bal leren binnen buffelen.Thomas Buffel wordt bij ons trainer van Jong Genk. Toch de terugkeer van een clubicoon.
Misschien dat de naam van Lamarechal terug opduikt? En de naam Ognjen Ugresic gaat de ronde, een 17-jarig enorm talent van Partizan die daar dit seizoen 7 keer gescoord heeft en 4 assists achter zn naam heeft. Maar clubs als PSV zitten er ook achter.Miljaar, da's serieus vloeken...Jorthy Mokio gaat naar Ajax.
Is door zijn thuissituatie he. Lijkt me maar normaalBlessin naar een promovendus in de Bundesliga - serieuze stap omhoog zeg.
Echt hé, ik snapte die hype ook totaal niet.Omdat zijn play-offs goed waren vergeet iedereen precies hoe zwak alles voordien was.
Mechele idem tbh. Sterke play-offs maar alles voordien was zo belachelijk zwak.Echt hé, ik snapte die hype ook totaal niet.
Ja beslissend in die paar matchen, maar veelal ook gewoon een tikkende tijdbom en zowat elke match een gele kaart.
We zijn geen liefdadigheidsinstelling ook.
Ik wíst gewoon dat je over Mechele ging beginnenMechele idem tbh. Sterke play-offs maar alles voordien was zo belachelijk zwak.

Someone had to say itIk wíst gewoon dat je over Mechele ging beginnen![]()