Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto vandaag genomen bij Centrauto, de autoleverancier van den Antwerp.
IMG-20210128-WA0060.jpg

Ene zonder masker, ene met het maar half op en 1 die het toch wat deftig op heeft. So what?

Of is 't omdat die Big Fella zou zijn?

Tis dat die andere (ex) RD die over datum zijn zo'n succes waren de afgelopen 2 jaar bij Antwerp...
Mirallas vergelijken met Felliani. We zijn ver gekomen. Zie Felliani het wel hier goed doen en zeker bij Antwerp. Past in het DNA en stijl.

Mirallas vergelijken met Felliani. We zijn ver gekomen. Zie Felliani het wel hier goed doen en zeker bij Antwerp. Past in het DNA en stijl.
Khad het meer over Defour eigenlijk. Mirallas heeft nergens echt successen gekend dus die moet je uiteraard niet in hetzelfde schuitje steken. Ik heb totaal geen idee wat Fellaini nog waard gaat zijn na zijn jaar in China en zijn leeftijd is ook geen groot pluspunt natuurlijk.
Qua duelkracht gaat die natuurlijk nog meekunnen maar tis nooit een echt goeie voetballer geweest en ik heb mijn twijfels bij zijn snelheid van uitvoering ondertussen.
Hij mag altijd mijn ongelijk bewijzen maar ik denk niet dat hij een grote meerwaarde gaat zijn, zeker niet voor het loon dat die knul gaat opstrijken.

Khad het meer over Defour eigenlijk. Mirallas heeft nergens echt successen gekend dus die moet je uiteraard niet in hetzelfde schuitje steken. Ik heb totaal geen idee wat Fellaini nog waard gaat zijn na zijn jaar in China en zijn leeftijd is ook geen groot pluspunt natuurlijk.
Qua duelkracht gaat die natuurlijk nog meekunnen maar tis nooit een echt goeie voetballer geweest en ik heb mijn twijfels bij zijn snelheid van uitvoering ondertussen.
Hij mag altijd mijn ongelijk bewijzen maar ik denk niet dat hij een grote meerwaarde gaat zijn, zeker niet voor het loon dat die knul gaat opstrijken.
Daar heb je wel een punt maar een Felliani in een rol zoals bij Everton zal wel nog kunnen volgen denk ik. Hoop ik toch. Het is toch wel hét signaal dat de defensie en de gouden generatie ten einde loopt. Alderweireld komt niet vaak meer aan de bak, sommigen keren terug naar België terwijl er niet veel België verlaten.

da's z'n broer DBK
Op het Antwerp forum zei ook al iemand dat. Blijkbaar zou zijn broer zich soms voor doen als de Marouane.
Blijft de vraag wel, wat doet zijn broer in een BMW garage in Wijnegem die de auto's levert van Antwerp met de manager van Marouane?

Tissoudali naar Gent?

😂
Die mannen willen volgend jaar weer voor PO2 meedoen.
Zou een aanbod uit de woestijn zijn gekomen, zie hem eerder daar naartoe gaan. Spelers zoals hem die na 10 goeie matchen denken dat ze toe zijn aan een nieuwe uitdaging, kiezen meestal voor het geld.

Kleindienst terug naar FC Heidenheim. Wat een soep bij KAA Gent. Die kerel heeft toch ook geen deftige kans gekregen?
Liever Depoitre laten prutsen
Toch gewoon beide niet goed genoeg. Kleindienst heeft mogen meedoen in 23 matchen over alle competities, als ge dan drie goals maakt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan